KITA JAGA ISLAM ALLAH AKAN JAGA KITA

ISLAM DAH AJAR TAPI KITA YANG KURANG AJAR


Sabtu, 9 Mac 2013

Najib, Sayfool sama suwey

selagi ade dua nama ni selagi tu lah suwey sapanjang masa

Isnin, 4 Mac 2013

Terlampau cakap besar

Berlagak selama ni umNO lah yang hebat serba serbi sekarang Allah nak tunjuk negara diceroboh tapi masih terkial-kial macam pondan

Sabtu, 9 Februari 2013

negarawan sawan

makin tuo makin sawan

Rabu, 30 Januari 2013

Pecat terus je Nasha ni buek menyomak yo

zaman ni tak payah nak ayat manis2 laie pocat yo la Nasha ni habis cerito kurang sikit mengkarong dalam PAS

Jumaat, 25 Januari 2013

Bersihkan Polis jika kerajaan baru memerintah

berdoa kami kepada Allah jika ada kerajaan baru yang memerintah selepas PRU13 ni membersihkan jabatan Polis daripada kelakuan dan perkara yang sangat menyakitkan hati...

Sabtu, 19 Januari 2013

DR M makin merapu

Kesian bekas PM ni bukan calang2 orang daripada segi idea hinggalah ke perancangan membangunkan negara tapi sejak kebelakangan ni nampaknya makin merapu bila bercakap nampaknya janji Allah pasti benar sesiapa yang melakukan kezaliman akan sampai masa tersungkur di kaki sendiri...

Khamis, 17 Januari 2013

MU punya hebat main bola pun tak bawak askar la

den memang tak goma perkara ni berlaku melampau bona, banyak perkaro buruk yang den bayangkan tontang kelakuan dan perangai mereko yang terlibat nih...

BLOG

  • Doa Untuk Rabi'ah - Medan Raba'ah kembali berdarah. Mengulang sejarah, mencatat luka ummah. Jiwa terkorban. Darah ditumpahkan. Saat umat Islam masih lagi bergembira meraikan...
    3 tahun yang lalu
Terdapat ralat dalam alat ini