KITA JAGA ISLAM ALLAH AKAN JAGA KITA

ISLAM DAH AJAR TAPI KITA YANG KURANG AJAR


Isnin, 31 Oktober 2011

Ada gelaran Dr pun sesekali dungu jugak la Elton mesti suka dia

Tengok pada pencapaian akademik bagus boleh la harap sekurang kurangnya yakin juga la orang nak dengar cakap dia tapi semua tu bukan la jaminan bahawa ilmu yang ada dalam dada mampu memberikan hujah dan pandangan yang baik sekali Allah uji lalu jadi dungu Dr sorang ni.

Patutlah maksiat makin bertambah subur ulamanya syok sendiri hujahnya longgar maklum la orang makan gaji.

Sabtu, 29 Oktober 2011

Berbelit belit nak cari kebenaran buat je semua undi pos

SPR ni benda mudah disusahkan benda susah nampak mudah senang2 buat je semua undi pos kan senang buleh lena tidur malam

Hasan cakap besar

Bilacakap berdegar degar buang parti buang sahabat macam dia sorang je yang terlebih Islam kat Malaysia ni cakap dan pandangan parti tak mau dengar apa jenis orang ni?

Jika Sultan dan Raja tersilap bagaimana?

Sejak aku ni mula bernafas sampai la umur hampir 40an ni satu bab ni memang tak paham bagaimana rakyat jelata macam aku nih nak bersuara menegur untuk kebaikan jika Sultan atau Raja melakukan kesilapan, tolong la ajarkan kepada aku macam mana? Tegur kasar nanti derhaka tegur cara baik pun jadi derhaka abis macam mana nak buat agar semua menjadi elok.

Kadang terpikir jugak sedangkan Rasullullah yang maksum pun Allah tegur apa lagi la kita manusia yang tak seberapa ni.Aku bimbang Sultan dan Raja ni orang baik baik cuma perosak yang punya kepentingan ambil kesempatan menggunakan baginda menewaskan pihak tak sehaluan.

Rabu, 26 Oktober 2011

Bertambah malang Perkasam

Pilih la calon yang normal sikit kepalo otak dio ni pilih orang kurang masak memang nak menompah malang la

Ahad, 23 Oktober 2011

Otak tersimpul



Belajar tinggi bagus banggo omak bapak, bangga den ni ha tengok ekau kak oii tapi satu yo masalah dah terlampau tinggi belajar akhirnyo otak pulak tersimpul sayang seribu kali sayang

umNO selalu jadi bahan lawak lucah

Selalu la den tengok umNO ni selalu jadi bahan lawak bila sembang bab politik, mana taknya bab cipap, liwat seks raba tetek umNO cukup ke depan sampai ahli sendiri pun naik malu...

Jumaat, 21 Oktober 2011

Kami sokong Aziz Bari

Demi kebenaran dan cahaya keilmuan yang sebenar benarnya kami mengutuk kezaliman kebodohan pihak yang buta dan dungu dan sekutu jahat mereka atas apa jua mereka lakukan ke atas insan bernama Aziz Bari. Lawan tetap lawan

Khamis, 20 Oktober 2011

Sultan juga manusia hamba Allah

Allah dan Rasul tak ajar hamba dan umatnya tunduk dan patuh kepada makhluk melebihi sepatutnya, Allah pun menegur Rasullulah jika perbuatan baginda bertentangan dengan kehendak Allah inikan sultan atau diri kita yang tak seberapa ni, perlu diingat Rasulullah semulia mulia mahkluk pun boleh ditegur...

UIA jangan main gilo

Nak kene sumpah ke kao orang bertindak macam orang takdo akal jangan jadi bodoh lain kali hujah lawan hujah fakta lawan fakta bukan guno kuaso bodoh!!!

UMNO lagi celaka mengatakan Sultan binatang mana polis mana pihak berkuasa???

Selagi umNO/bn memerintah semakin hancur la nilai murni manusia dinegera yang kami cintai ini

Tu sebab U kita hanya lahirkan orang dungu

Kami sokong Aziz Bari dan mengecam tindakan bodoh tak berperinsip UIA yang nampaknya memang jadi talibarut politik bodoh

Isnin, 17 Oktober 2011

umNO terlatih mencari dan mencipta kisah cipap!

Kalau tak liwat, rogol kalau tak rogol ramas tetek kalau tak hisap anu tu la kepandaian umNO, cari la benda yang lebih berfaedah, Hujah lawan hujah debat dengan debat ilmu dengan ilmu baru la cun bukan cerita lubang sepanjang maso jang oii

Perluke rakyat berterima kasih pada pemimpin

Perlukah rakyat dipaksa berterima kasih pada pemimpin sepatutnya pemimpin perlu sedar diri kuasa yang ada pada mereka datang daripada rakyat bukan daripada longkang busuk!

Rabu, 12 Oktober 2011

Rakyat yang lantik pemimpin jadi jangan lebih2

Rakyat berhak tahu apa pemimpin mereka buat tak kira raja, perdana menteri atau sapo saja yang dilantik tanpa rakyat jangan harap la mereka mampu merasa hidup mewah malah terlebih lebih mewah sedangkan rakyat terjulur lidah menanggung beban.Tanya diri sendiri apa sumbangan anda pada rakyat???

Sabtu, 8 Oktober 2011

Kenapo Perkaso macam bangkai

Yang dikacau sesamo bangso, Islam, orang yang berkato benar selain daripado tu diam bilo ado orang mencemuh agamo tak pulak bangun apo jenis orang macam ni? tak ko sial

Selasa, 4 Oktober 2011

Hudud untuk Islam tapi orang lain pulak yang gelabah

Hudud tu hukum Islam bukan untuk kapir benda mudah kalau cuba paham tapi masalahnya buat2 tak paham saje nak cari untung dunia.
Terdapat ralat dalam alat ini

Arkib Blog