KITA JAGA ISLAM ALLAH AKAN JAGA KITA

ISLAM DAH AJAR TAPI KITA YANG KURANG AJAR


Isnin, 30 April 2012

apa beza anjing polis dan polis an...

anjing polis baik membantu menyelasikan masalah boleh diharap kuat tapi tak berlagak tak suka menggigit yang penting tau tanggungjawab tapi kalau  kalau sebaliknya jahat berlaku zalim pada rakyat hanya tau mendatangkan musibah kuat tapi berlagak dan macam2 lagi yang buruk

Ahad, 29 April 2012

ayat biaso daripado ketuo kepalo samseng berlesen ni lain tak bukan rakyat jahat polis baik mulia

Benar2 BERSIH

Yang ni betul2 bersih sampai barua dan anjing pun terkincit lari masuk lubang...

Rabu, 25 April 2012

Gerombolan dah biasa kotor mana nak BERSIH

Gerombolan mana nak biase dongan perkataan dan perbuatan yang ada unsur bersih sebab hidup melaon semuo ni bergelumang dengan segala kotor

Sabtu, 21 April 2012

bangkai politik atau politik bangkai

politik bangkai atau bangkai politik pilih je yang mana mau, nampaknya bila hampir pilihanraya makin banyak kelakuan bangkai ni  muncul macam keluar parti, khianat parti itu biaso jang

Isnin, 16 April 2012

cukup2 la membalun duit rakyat

kepada pemimpin yang hobinya membalun duit rakyat cukup2 la tu sebelum mampos kubur berasap, diulangi cukup2 la rakyat dah muak!

Tubuh macam2 jabatan agama Islam hancur gak

Malaon ni bukan boleh percaya sangat peribadinya pun masih samar antara baik dan jahat apo diharap nak jago agama sendiri

Khamis, 12 April 2012

Syukur la kalau pendidikan percuma

tak dapat sampai universiti pun takpo la dulu cuba la daripada darjah satu hingga tingkatan lima pun dah bagus syukur...

Selasa, 10 April 2012

Hapus Ptptn muflis hapus hutang kroni untung?

Kepalo bana mano la yang buek analisis ni buek kojo untuk kebaikan rakyat semua susah tapi kalau untuk barua melibeh duit rakyat takpo pulak untung dan baik sesajo

Sabtu, 7 April 2012

masanya akan sampai jugak nanti wahai anak nazri

tak kiro betapo hebat kau jang harap kau jangan lupo akan sampai maso segalo kesombongan kau akan dipijak dan humban ke kawah pengadilan nanti...

Rabu, 4 April 2012

jika benar bagai dikata anjing ni mesti didoakan...

ah jika benar apo yang dikato oleh Mat Pus anjing jahat milik gerombolan mesti didoakan menajdi manusia semula atau terus malang menajdi anjing suruhan.

Selasa, 3 April 2012

Pandikar Amon Muliye perangai sial

la mamat ni nak buat baik sebelum mampos pun susah

MP kerajaan jangan jadi bodoh basuh cepat taik dalam SPR

hoi jangan bertindak macam tapir sepatutnya perkara yang baik untuk rakyat didahulukan tapi inilah yang terjadi sebaliknya penakut ni takut nak membersihkan taik dalam SPR
Terdapat ralat dalam alat ini