KITA JAGA ISLAM ALLAH AKAN JAGA KITA

ISLAM DAH AJAR TAPI KITA YANG KURANG AJAR


Selasa, 24 November 2009

Sayap umNO SPR berjayo dalam rayuan tangguh keputusan DUN Siputeh, ni la satu perkaro paling mencelakokan dalam perjalanan undang undang Malaysia, lobih sudu dari kuah...

Rabu, 18 November 2009

Pitam

Apohal la SPR ni pulak yang gelabah bewak berkaitan kes Adun Seputeh, dah mahkamah kato kosong cukup la tu usah melobih lobih bangang pulak belajar buek kojo jujur sikit...

Isnin, 16 November 2009

Padan muko SPR terlampau bungko asik ikut cakap amNO sanggup lupo tanggungjawab, pengerusi SPR lobih baik berambus masuk parti politik daripado duduk macam ampeh ket situ.

Jumaat, 13 November 2009

Kalau ADUn Kota Seputeh hadir ke sidang DUn terbukti la memang bangang, lain kali bilo Dun bersidang datang jangan buek suko hati, tak payah la donga cakap TPM kau tu speaker yang berkuaso bukan dio bukan SPR an...

Khamis, 12 November 2009

Ngok

Nak jadi pemimpin kono cerdik zahir batin, sabar dan senantiaso merasa bertanggungjawab terhadap amanah yang dipikul, tapi malang PR banyak pemimpin yang akal 3 suku berlagak tapi kosong cumo monang nasib maso PRU dulu.Contoh mudah macam yang jadi wakil Kulim tu tak soda diri langsung.

Selasa, 10 November 2009

Pasukan Khas pulak dah...

Macam macam caro nak bunuh rasuah dalam negaro kito nih, suruhanjaya la, pasukan khas la tapi nampaknya rasuah bukan makin mati malah makin subur sobab telus sangat ko siasatan dan pendakwaan selamo ni?

Kalau la SPRM tu tak ikut telunjuk politik dan siasatan berpilih insyaallah dah lamo masalah ni selosai tapi kito sendiri sedia maklom wayang yang dimainkan SPRM hancusssssssssssssssssssssss.

Sabtu, 7 November 2009

Busuk

Hanyo duo perkaro den nak minat nak tulih satu kito monang pialo Malaysia dan yang keduo orang PAS macam Abu Bakar Chick tu memang bodoh dan busuk, kalau ramai laie macam tu mampus la parti ni.

Asalkan Jais mesti...

Banyak bona den jumpo asalkan namo Jais pasti ado masalah terutamo masalah akal kurang, yang nih bapak segalo Jais pulak buek perkaro yang tak berapo nak cerdik ermmmmm bagus la kalau macam tu banyak kan pesta kurangkan dakwah...

Rabu, 4 November 2009

Sapo Bodoh???

Kalau DR ASRI tu sesat dan menyesatkan maka bodoh sangat la kerajaan negeri Perlis atau Universiti yang bagi dia jadi pensyarah,tak kan diorang tak buleh nak check mano betul mano palsu atauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu badan yang bernamo JAIS tu yang bengap tak bertompek???

Isnin, 2 November 2009

Kito semuo jadi saksi di padang Masyar nanti bahawo ado setan yang bertopengkan manusio menyusup masuk dan menggunakan kuaso atas menjago agamo tapi lobih berkiblatkan kepontingan, kehondak parti politik tertentu.

Tauliah konon! sampai mati la agamo tak dapek ditogakkan...
Terdapat ralat dalam alat ini