KITA JAGA ISLAM ALLAH AKAN JAGA KITA

ISLAM DAH AJAR TAPI KITA YANG KURANG AJAR


Selasa, 26 Julai 2011

Kalau SPR takdo kuaso abih tu ado apo? tolo bosa ko

Taik la woi cakap macam biawak kojap ado kuaso kojap takdo bilo menindas pembangkang ado pulak kuaso kau tapi bilo suruh buek perubahan lobih baik tetibo kau kato takdo kuaso taik la kao orang SPR

Khamis, 21 Julai 2011

gilo semakin menjadi jadi dibawah kerajaan gerombolan

Anugerah brahim pulak dah bersepah laie tokoh yang layak dijadikan ikon buto agaknya bijik mato orang U satu ni memalukan.

Polis pun tak kurang kelam kabut dah buek macam2 laie nak berdolak dalik lain kali jangan ikut suko hati kao orang yo...

Sabtu, 16 Julai 2011

Selagi parti laknat ni kau pilih

Masa mengundi tak mau pikir panjang bilaa dah susah mampos la semuo padan muko...

Selasa, 12 Julai 2011

Seronokkah dipanggil penjilat, anjing dsbnya

Nak kesian pun tak selera tak dikesiankan 24 jam asyik kena maki hamun je itulah la polis selagi tak bekerja secara jujur selagi tu la kena sumpah dek rakyat

Sabtu, 9 Julai 2011

Laknat ke atas penzalim kelakuan seperti anjing

Ya Allah kau hancurkan penzalim yang menzalim rakyat ini

Jumaat, 8 Julai 2011

Agong dah faham cuma gerombolan bodoh dungu

Yang amat dihormati dah faham kehendak dan tuntutan rakyat melaui apa yang disampaikan oleh BERSIH kepada baginda cuma geng gerombolan ni je sedaya upaya cuba menggagalkan hasrat rakyat melalui belaci belaci yang tak tau undang2

Selasa, 5 Julai 2011

Polis jangan melebih lebih pulak

Duit gaji pun datang daripado hasil titik peluh rakyat jangan la bertindak macam takdo akal...

Ahad, 3 Julai 2011

Raja bukit mula merapu

Terlampau takut dongan kebenaran ado manusia yang mula meracau

Jumaat, 1 Julai 2011

Kami sokong daripada kejauhan BERSIH

Tak pulak takut nak berdemo cuma tak mampu ke sana hanya doa kepada Allah supaya niat baik mereka diberkati dan dilindungi daripada kejahatan dan kezaliman
Terdapat ralat dalam alat ini