KITA JAGA ISLAM ALLAH AKAN JAGA KITA

ISLAM DAH AJAR TAPI KITA YANG KURANG AJAR


Sabtu, 28 Julai 2012

apo punyo gilo la Rais ni

agak agak la woii jangan buek kojo gilo nak monang pun biarlah nampak mulio bukan caro gilo

Rabu, 25 Julai 2012

profesor kangkung dan kangkang buat kajian

cari makan la dah dokek nak pilihanrayo ni berebut la kaki ampu buek kojo tak bersuruh termasuk la orang yang bergolar profesor...

Jumaat, 20 Julai 2012

cegah jenayah dengan menyanyi

baru la kito tau mato2 ni asik menyanyi macam mano nak tangkap oghang jahat, lansau betul la di oghang ni

Jumaat, 13 Julai 2012

macam2 akta untuk tutup mulut rakyat sial tak sudah

berak la woii buek macam2 akta bukan semuo orang yang ikut ado orang kayo umno kono tangkap? ado orang politik umno kono tangkap dongan akta2 ni tu semuo wayang nak bagi mulut rakyat tak payah bercakap banyak...

Sabtu, 7 Julai 2012

Dah berguni susah wahai Bro Nuar

hai Bro Nuar janganlah susah hati insyaallah kojo baik Pakatan Rakyat akan terbalas jugo nanti sabar la hino manusio kocik dibanding hino Allah, kami orang mudo menyokong ponoh perjuangan Pakatan Rakyat...

perkataan derhaka kunci penutup Melayu

orang Melayu bukan main pandir  takut kalau digolar derhako pado manusio bukan kepado Allah, tu la sobab Melayu tak ke mano buek apo pun tak mau maju bondo yang ponting dibuang yang remeh temeh di pogang...

Khamis, 5 Julai 2012

bila setan beraja di kemunting

takdir tuhan jatuh sajo penaung setan2 di kemunting maka wajar la pihak yang sepatutnya mengheret setan2 ke muko pengadilan akan sampai masonya insyaallah...

Rabu, 4 Julai 2012

pelakon blue si apek ni cakap banyak

si apek soi lek pelakon blue bukan nak jaga hal sendiri tapi sibuk hal orang lain kalau ikut adat memang kono penampar sobab pandai2 kacau lubuk orang lain tapi apo umno buleh baik hanyo tolo masuk kedalam cisss buang maso...

Selasa, 3 Julai 2012

bila anjing mula menggigit

nah mungkin dah sampai masanya anjing angjing mula sedar akan kelakuan buruk tuannya maka hati2lah jangan sampai hancur lebur digigit anjing...

Ahad, 1 Julai 2012

Polis ni kadang2 lobih sudu dari kuah woii

rakyat bayar gaji suruh berkhidmat untuk semuo bukan untuk umno kalau umno bungkus tak kan polis nak ikut samo alahai mampos la tak mau berubah langsung muak memang muak

Bank negara ni bodoh jugak

ingatkan bank negara bagus sangat pengurusanya ruponya hantu belako yang duduk disano
Terdapat ralat dalam alat ini