KITA JAGA ISLAM ALLAH AKAN JAGA KITA

ISLAM DAH AJAR TAPI KITA YANG KURANG AJAR


Rabu, 30 Mei 2012

Raja dan Sultan juga perlu dengar rintihan rakyat

raso den tak salah kalau rakyat menegur Raja atau Sultan jiko ado kekurangan dan kekeliruan tak payah la nak guno akta2 nak sokat hati nurani rakyat sodangkan Rasullullah pun buleh ditogur apo laie la kito ni tolong la ingat tak lamo mano berkuaso pun

Ahad, 27 Mei 2012

Oposisi ada profesional umnO hanya ada pelacur dan samseng

nak dibandigkan dengan kehebatan oposisi memang jauh bona la jang satu sisi ado ghamai profesional yang bantu yang satu sisi laie ado pelacur politik dan samseng songal sajo nasob la kau jang

Jumaat, 25 Mei 2012

umnO jangan kurang ajar

undi lawan undi, hujah lawan hujah jangan jadi bangang yang kau pukul tu oghang Melayu jugak sepatutnyo limo puluh tahun lobih umur semakin matang ni tak asik nak membalon bangso sendiri...

Khamis, 24 Mei 2012

Jangan makan ikan bakar si hantu ni

naik loya tokak den nak makan ikan bakar apobilo den pikir ikan2 bakar ni ado kono mengono dongan ketuo kumpulan sengal dan terencat se Melaya ni huh!

Rabu, 23 Mei 2012

dah perangai gerombolan hati busuk

tengok muko pun den dah raso macam penipu dah la buruk hasut pulak oghang buek kojo tak senonoh dopan ghumah oghang memang tak guno satu sen pun ingat dongan duit banyak dio buleh membodohkan oghang...

Selasa, 22 Mei 2012

Yang cerdik dah masuk pembangkang tinggal yang bangang

Sejak kebelakangan ni manusia yang berakal dan cerdik banyak yang bersama pembangkang hanya yang otak suam kuku je yang tinggal masih dengan cara lama contoh kumpulan sasau yang gian nak bernaiga depan rumah Ambiga ni

malaon ni untung besar agaknya

melaon yang berniaga depan rumah orang ni agaknya untung besar kot tu la susah nak tinggalkan tapak tu

Sabtu, 19 Mei 2012

suratkabar pencacai buek lap taik

biaso dan banyak kali den dongar kalau tak nak gilo atau jiwo kacau jangan baco utusan nyanyuk dan sekutunya sobab lobih banyak sial daripado elok...

Polis nak buru apo? tak pueh kono maki dek rakyat ke

Penjenayah makin menggila tapi polis sibuk dengan kerja memburu orang tak salah patut la selalu kono maki hamun...

Khamis, 17 Mei 2012

Khalid Abu Bakar kalau jawab mesti merapu

macam mano la kau buleh dapek jawatan bosa dalam polis ni den punyo la tabik dongan polis tapi dek kerano mulut dan perangai buruk dio ni den mulo raso meluat tahap gaban pado mato2 ni

sekali ni den sokong KJ

dah lamo den tak ambik tau hal dio ni, maklumlah agak tonggolam dilambung ombak gerombolan tapi hari ni den bagi limo bintang la kek dio pasal pendapat dio agak baik dalam isu tayamg jubur dopan ghumah oghang yang dibuek kt askar pencen ni memang memalukan oghang Melayu.

Kawan kata ni la dio presiden goyang jubur Malaysia?



tak kan no kot gilo apo...

Sojar pencen ni kemaruk jubur

kumpulan gilo jubur yang dianggotai oleh sojar pencen ni akan mengadakan persembahan lebih memalukan kaum askar di Malaysia ini bertujuan membodek dan menunjukan bahawa bukan semua askar pencen ni beriman ado jugak yang bangang mencari malang

Selasa, 15 Mei 2012

Orang tuo den askar pencen tak pulak bangang

selamo ni den sanjung tinggi askar sobab apo dio punyo disiplin memang hebat macam den tengok orang tuo den walaupun dah dokek 80an tapi bab disiplin memang diakui, tapi kumpulan askar pencen yang main jubur dopan ghumah orang lain bona penyakit dio orang ni nak den koba gilo waras nak den koba waras gilo mampos macam ni bangang tak dapek diajar.

Isnin, 14 Mei 2012

Mufti jangan jadi bangang

harus sana sini memang dah terkenal kebanganganya, kepalo otak dio mano buleh pikir selain mengampu bewak hidup...

Jumaat, 11 Mei 2012

Harap umur 66 ni tak nyanyuk dan kencing dalam seluar

Selalu den tengok dan berdasarkan pengalaman umur 66 ke atas ni dah ramai yang main berakdan kencing maap kato la tambah2 kalau rajin melanggar perintah Allah, tapi kalau makin meningkat umur makin baik akhlaknya insyaallah terpelihara daripada sifat2 tersebut

Cibai vs Tibai dan penjual burger gilo

Sejak umno kalah PRU macam2 lawak bingai yang timbul ada yang suka cibai ada yang nak tibai ado pulak yang kemaruk menjual burger depan ghumah orang huh mampos membodek harap dapek la hasil

Khamis, 10 Mei 2012

spr ni bangkai lain orghang suruh lain pulak dio buek

oghang suruh buek jujur sejujur jangan menipu nih kepalo ayah dio nak tukar warno pulak memang bangang la kau jang, memang nak mampos kene makikalau tumbang gerombolan kemana le berambus hantu2 dan dalang ni semuo

takdo laie ko orang umno yang berkepalo otak

woiii apo la bongap bona kojo kau ni jang ado yang poie ghumah oghang buek kojo mati ado yang jual bogo (burger) dopan ghumah oghang lahai agak2 la kok nak memngapu tolo bos jangan la buek kojo tak senereh

mantan naib chancellor mulut macam pelacur

agak2 la nak membodek jangan la kelaur kenyataan bangang berbau macam pelacur kau ingat pemimpin oposisi tu bodoh bahlul macam kau ke

Rabu, 9 Mei 2012

apa lagi fatwa songsang majlis ketawa kebangsaan kali ni

dalam duk diam rupanya pak lobai ni banyak berfikir rupanya macam mana la nak bantu tuanya menang dalam pru13 pikir punya pikir jumpo la idea mengarut lalu bersidang sampai labuh telur mencari fatwa yang sesuai nak bodohkan rakyat tahniah la daripado kami ni ha.

si anjing pencen yang kembali menyalak

banyak  jugak anjing yang dah lama hilang atau dah pencen kembali menyalak sekarang ni kenapa agaknya ye mungkin ada habuan baik menanti angjing2 yang dah lama pencen ni

Apa komen majlis ketawa kebangsaan tentang rahim noor sengal ni

majlis ketawa kebangsaan akan mengeluarkan segala macam fatwa bagi menghalalkan kerja bangkai dan jahat pemerintah maka apa sahaja yang dibuat untuk membenamkan pembangkang adalah halal disisi majlis ketawa kebangsaan

Hidup lagi rahim nonoki ni ingat dah padam

hah hidup laie kau jang ingatkan dah padam terus daripada muka bumi nim hissss panjang nyawo kau yo jang buek la baik2 jangan asik jadi setan yo

Majlis ketawa kebangsaan dan lobai kulupnya

pak lobai yang cari makan dimajlis ketawa sebenarnya tau bahwa berlaku kejahatan terlampau pemerintah cuma perut dah penuh dengan hasil kotor tu yang terboleh nak bukak mulut busuknya tu...

Isnin, 7 Mei 2012

apo barang guling2

Apo barang guling2 lopeh sorang manusia datang laie sorang kato rakyat nak guling kerajaan macam2 caro nak tutup kelomahan lain orang suruh buek lain pulak yang dio memokak.

apa ada pada majlis fatwa pikir pakai lutut

Nama je hebat majlis fatwa konon tapi yang duduk situ pemikiran suam2 kuku cari makan buat la baik sikit nih daripado ujung kaki sampai kepalo beruban kalau tak mengampu tak membodek buleh mampos agaknya

Fatwa dan derhaka buat Melayu jadi bodoh

Banyak dah kami tengok orang yang mengaku ulamak nih muda je kejenya kalau masyukkk dan ada kepentingan terus bagi fatwa harammmmmmmmmmmmmmmm buat tu tapi halalllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll buat ni, lagi satu keje memperbodohkan orang Melayu ialah perkataan derhaka huh mampos Melayu cukup takut perkataan derhaka ni tapi malangnya bukan pada Allah dan Rasulnya cuma takut  pada mahkluk yang sama akan masuk kubur macam dia.

Sabtu, 5 Mei 2012

media pengampu berperangai babi

macam mana media pengampu ni nak mampos, nak dibungkuskan jawapannya mudah tumbang gerombolan maka tumbang la semuanya

dah la tu polis

biaso den tengok polis ni kalau dalam tugas bukan main laie mengelinjang asal melinteh habis kau sosah tapi bilo dah pencen mulo la buek muko sodih jalan pun macam nak ghobah baru la tau apo yang dibuek maso dalam polis dulu banyak salah daripado botul.
dek sobab den biaso jumpo polis pencen ni tu la den berani cakap ikut pengalaman den nak bergaul dongan orang pun susah kekok

mcm2 gelaran menteri top-up ke menteri cipap?

hah kalau Allah nak tunjuk bukan susah paneh miang la dua melaon ni sobab dah pueh melantak luar dalam

jangan mintak jadi polis

warikh den jangan mintak jadi polis mampos kene maki hamun dah ghamai den tengok sedaro maro kito bilo pencen polis azab bona nampak eee kojap2 pitam, berak cair  nyanyuk ontah apo balo den pun naik ghisau jadi buek maso ni dengan kelakuan polis yang kito lihat cubo la cari kojo lain dulu kalau akan datang kojo polis bertambah baik urusan eeee tak macam sekarang buleh la dipikirkan

UMNO akan jatuh tak payah gulingkan

Sampai masa umno akan jatuh jugak macam penzalim yang lain2 tengok la sikit masalagi dengan izin Allah

Guna Malayu bilo terdesak

umno memang tak berubah memang tak mau berubah bilo terdesak mula la meraung ketuanan Melayu tapi bilo buek duit merembat hak rakyat mampos tak ingat ketuanan Melayu... mampos la Melayu kono tipu

Rabu, 2 Mei 2012

den masih tak pueh hati dongan sokobar ni bukan kerano den minat politik atau sokong sapo2 tapi hati den paneh dongan sekobar setan babi ni biadap dan bersifat pelacur lobih baik jangan lotak apo berkaitan dongan melayu atau malaysia pado sokobar ni tak guno langsung ni

Utusan akan ditukar nama ke mona gorsang

mungkin ini kali terakhir kito melihat utusan sebagai utusan lopeh ni den percayo tokey filem blue akan amik aleh sokobar ni buek cerito lucah dongan namo mona gorsang perlu diingat inilah sokobar yang punyo lesen untuk kisah2 cipap dan batang pertamo negaro tercinto

lebih baik utusan setan ajar main tolo

den nasihatkan kepado utusan setan buang cerito politik atau yang kurang menarik, buek artikel lucah macam cerito mona gersang ko atau bagi kaw kaw gambar telanjang baru la jualan meningkat ni setakat cerito merapu dan mengampu apo barang jang...

rais piatu memang gilo

daripado den kocik sampai la umur 40an ni muko mamat masih ado dalam liga politik tompatan otah bilo nak padam atau kono penelti den pun tak tau nak koba apo. sepatut ee dah bulih bona berambus ganti dongan oghang yang lobih sihat kepalo otak eee daripado loyar buruk sekor ni haiii apo la nasib oghang kampung dan nogori den dapek mamat ni

Bilo tokey judi mabuk todi

buek kojo haram mentedarah haram bercakap pun macam haram tambah dongan jadah makno eee haram jadah
Terdapat ralat dalam alat ini

Arkib Blog