KITA JAGA ISLAM ALLAH AKAN JAGA KITA

ISLAM DAH AJAR TAPI KITA YANG KURANG AJAR


Jumaat, 30 Julai 2010

Ini cakap orang bangang

Nak hantar bas bawak orang merayu Tuk Guru Nik Aziz supaya berpadu dengan umNO yang dah bungkus adalah kenyataan paling bangang daripado seorang manusiojugak paling bangang.

Rabu, 21 Julai 2010

Ketua Pemuda PAS pusat berat kepala

Orang muda jangan jadi bangang pikir tu biar banyak arah perpaduan memang bagus dan paling disenangi dalam Islam tapi sebelum berpadu tengok dulu jenisnya elok ke tidak, jujur ke, ada niat lain ke erti kata lain akhlak bro. Kalau dah terkenal jahat dan masih tak berubah ubah daripada mula sampai ni apa guna berpadu dengan jenis tu.Longgarkan kan sikit ikat kepalo tu jang biar angin masuk baru buleh pikir dengan tenang.

Bodoh la PAS jika jadi kawan umNO

Takpayah pikir sampai keluar taik hijau jang oiii cukuplah pengalaman mengajar betapo rendah taraf kau orang jika kerjasamo dongan puak gerombolan ni diteruskan.

Isnin, 19 Julai 2010

Kelam kabut la Harussani ni

Tah apo masalah dio ni kelam kabut tak pasal, cubo nak menakutkan Melayu dengan isu perpaduan macam la Melayu ni bodoh bona buleh mampus kalau takdo umNO, jang Allah lobih tau mengatur daripado kau orang yang jadi punco segalo nasib malang Melayu.

umNO la yang paling banyak menjahanamkan Melayu, buek harto dongan bangso lain tapi bilo nak mampus tersopit baru terjulur lidah merayu pado Melayu.

Jumaat, 16 Julai 2010

Barang naik dan hujah bangang

Jalan mudah nak cari duit lebih naik kan harga pedulikan rakyat apa diorang tau tentang ekonomi rakyat Malaysia kan mudah terima hujah walaupun kita/mereka tau hujah tu cukup bangang.

Isnin, 12 Julai 2010

Agen CIA dasat tu bro!

Puak sakit jiwa dah mula labelkan Anwar Agen CIA kemudian Mossad pulak lepas ni mungkin agen takaful pulak kot...

Khamis, 8 Julai 2010

Bersara la Musa dah lama sangat

Kepada Musa Hassan tak usahlah duduk jawatan tu sampai berkarat bagi la peluang orang lain semakin lamo dio duduk situ semakin tak cantik polis dilihat rakyat, den raso dalam PDRM ramai laie yang bagus malah lebih bagus dari Musa ni.

Selasa, 6 Julai 2010

Dah jadi cawangan umNO tahniah kepada Polis

Tahniah sebesar gunung kepada Polis (d) raja Malaysia DSAI kata mereka dah jadi sebahagian cawangan umNO apa lagi yang boleh dio buat selain tu. Cuma renungkan lah duit gaji yang dibalun tu pun datang daripada titik peluh setiap rakyat yang mengharapkan berkhidmat dengan sebenar benarnya.

Khamis, 1 Julai 2010

Buta ke Pekak SPRM ni

Hari hari kerja kau orang siasat dan dakwa pemimpin daripada parti pembangkang kau orang tau tak rakyat dah jelak muak dan meluat tahap babi tengok gelagak kau orang ni.Buta ke bijik mata kau orang bila ada kes dan laporan melibatkan pemimpin kerajaan pekak ke telinga kau orang dengan aduan demi aduan terhadap mereka. Pergi mampos la kalau macam ni
Terdapat ralat dalam alat ini