KITA JAGA ISLAM ALLAH AKAN JAGA KITA

ISLAM DAH AJAR TAPI KITA YANG KURANG AJAR


Ahad, 30 Disember 2012

Rais yang bangang

dongar buleh percayo jangan cakap rais ni, dio ni kalau bercakap meleweh leweh tapi hampeh...

Isnin, 24 Disember 2012

kelam kabut jugak umno pertahankan kuaso

bilo di bagi amanah kau orang langgar semacam tak hirau keperitan dan susah hidup rakyat sekarang sampai maso izin Allah perubahan bakal dan akan berlaku maso ni la kau mulo tunjuk baik, laie pun kau orang antar sebanyak mano samseng halang kebangkitan rakyat kalau dah sampai kehondak Allah mako kehancuran pasti kau lalui

Jumaat, 21 Disember 2012

bingung dah umNO Selangor ni

hah nampak bona bingung pemikiran kau semuo hak orang kau buleh ungkit bilo kono tang batang hidung sendiri tau pulak meroyan lansau la kau orang. Dah pueh merembat hak rakyat lagi nak banyak cakap...

Khamis, 20 Disember 2012

layak zainudin maiden dipanggila anJing?

agak2 kito sumo mamak ni layak atau tidak dipanggil anjing? daripado dulu sampai skang takdo akal dan tak pornah buek kojo elok...

Jumaat, 14 Disember 2012

asalkan ada nama maidin atau mydin cakap mesti besar

dah caro dio orang kalau cakap tak ingat hebat2 belako tapi bilo kantoi tolo masuk kedalam muko pun hilang ke mano...

Khamis, 6 Disember 2012

boto ko ni goman ketuo pemudo PP















 
ayo la hai jang ni ko goman eee ketuo pemudo PP adoi apo la malang nasib badan den gaso kawan den oghang PP yang samo belaja dulu2 laie nampak berwibawo daripado dio ni...

umno jangan berdalih isu samseng

mana ada aktiviti Pakatan Rakyat mesti ada kejahatan samseng puak ni, lepas puas berlaku setan mengacu sana sini puak ni cuba menjadi malaikat menuding jari pada orang lain

Sabtu, 1 Disember 2012

umNO tak takut di doakan bala

Hati dah karat hitam mana nak takut doa, yang dia tau macam mana nak mengelentong rakyat terutama orang Melayu sendiri

Jumaat, 30 November 2012

orang dah meluat tapi masih cakap bosa tu

parti gerombolan ni kalau cakap buleh tahan tak kalah tapi semuo yang berhimpun tu lupo makin lamo orang makin meluat...

Rabu, 28 November 2012

cerita polis jadi pencacai umno bukan luar biasa

polis pangkat bawah insyaallah mungkin tak terlibat sangat buat kojo haram jadah ni tapi kalau yang ado pangkat mungkin la harap2 dapek datuk ko tan sri ko...

Ahad, 25 November 2012

contoh Badar dan Uhud tapi hidup penuh rasuah

otak mereng apo pun buleh cakap nak ikut macam pahlawan Badar dan Uhud R.A konon tapi akhlak bungkus tikar bantal....

Selasa, 20 November 2012

Erdogan garang lawan zionis laknat tapi najib? hampeh

najib apo barang yang dio berani tak buleh harap...

UMNO memang juara berlakon

nak tunjuk bising konon prihatin bab agama nih tapi apa umNO dah buat pada Islam tak usah la nak cakap banyak elok la ada yang doa supaya umNO hancur

Khamis, 8 November 2012

Rakyat dihina takpo tapi jangan orang besar2

hebat undang2 dunio ni, ado manusio yang langsung tak buleh diusik atau dikritik tak buleh dicolek tapi samo2 kito tengok di akhirat nanti apo macam?

Isnin, 29 Oktober 2012

umno tak boleh dipercayai menjaga ISLAM

sekian lama parti nih langsung tak boleh diharap dan langsung hampeh tak boleh diyakini untuk mendaulatkan ISLAM

Khamis, 25 Oktober 2012

Melawak la lagi ustaz Azizan

padan la muko konon adik beradik dengan umno sekarang amik la bala simpan dalam seluar bebaik...

Rabu, 24 Oktober 2012

wal la wei takdo modal lain ko selain agamo dan perkauman

kepado parti yang gomar main isu perkauman dan agamo semoga copek la mampus terutama pado PRU13 ni, kalau dah bangang bona berpolitik bersaro duduk ghumah bosa kan tolo....

Jumaat, 19 Oktober 2012

UMNO/Najib penakut pada MCA

memang sah penakut sobab tu den tak selera nak sokong penakut menegakkan yang bona kalau dongan bangso sendiri bukan main laie kau kan...

Soi lek nak semua gilo seks mcm dia

ni cina kaki kongkek memang tak berguno dio nak semua orang buruk akhlak macam dio

Khamis, 18 Oktober 2012

Chua soi hai babi segala babi

dah la kaki kongkek lagi nak masuk campur hal orang lain mampos la lu ...

Ahad, 14 Oktober 2012

celaka punya penyamun mana lu amik 40 juta tu

sapo yang bagi duit sampai ompek puluh juta tu setan mano yang banyak duit macam tu

SPRM buta mata kanan

hanya mata belah kiri sahaja yang elok macam daj..sebab tu apa juga kesalahan dan aduan berkaitan pihak pemerintah semua bersih mampos.........

kabinet bayangan nampak macam cun je

bagus jugak idea ustaz subky nih dalam bising2 orang belah umno/bn maka apa yang dihidangkan agak realistik untuk disokong

Selasa, 9 Oktober 2012

Mulut dengan hati sama busuk si Nasharuddin ni

agaknya dondam kalah pemilihan dulu tak selosai laie maklum la tongah sodap makan kiri kanan tetibo kono sepak keluar sampai  mampos la berdondam...

Ahad, 7 Oktober 2012

aku banyak duit kau apo sebok kata Ali ketam

HOi diam2 la aku nak buek kenduri 7 hari tujuh malam pun apo kau kesah anak aku nak suntut biarlah...

Khamis, 4 Oktober 2012

Orang malaysia nak PM yang bersemangat la woii

ajak debat takut, ajak bincang pun kecut setakat cakap depan penyokong sendiri atau pun main hantar samseng apo barang, berani lawan la pembangkang cara lelaki sejati...debat la tengok sapo lebih berkarisma lopeh tu baru rakyat buek penilaian.

Penyakit Ali ketam semakin parah

Banyak manusio gilo akhir zaman ni tapi yang paling gilo den tengok ialah mamat bernamo Ali Kotam ni.
Dio la manusio paling paling gilo dalam buek kojo gilo, sampaikan nikah kawin belanjo duit ontah daripado mano semato mato nak menjunjuk dan masuk rekod mampos la macam ni woii

Ahad, 30 September 2012

kemana samseng ni berambos kalau gerombolan kalah

ke mana agaknya hala tuju si samseng ni kalau parti setan dikenali ni kalah bungkus tikar bantal?

Penggadai tanah milik Melayu tersohor

Tahniah kepada bangsa Melayu kerana selama ini memilih pemimpin Melayu yang tersohor dalam bab menggadai tanah milik bangsa sendiri, slogan hidup Melayu akan jadi mampos Melayu... Pengerang akan jadi kerang!!!

Selasa, 25 September 2012

memang dasar haramjadah OKU dipandang sepi

cong wei pun bukan la bagus sangat buleh la tapi disanjung tak ingat dunio tu sumo kojo orang politik tambah2 nak PRU ni, setakat pingat perak cubo tengok altlet lain dapek pingat omek  tak pulak kecoh macam orang Malaysia

Rosmah tak malu ke keliling tutup aurat

hati dio memang golap , dongan Allah pun selambo apo laie dongan mahluk memang jenis susah nak ajar la ...

bingai punyo umno asik2 jos soros asik2 yahudi

umno yang bergelumang dengan yahudi buat2 buto pulak pemimpin dio orang jumpo orang yahudi tak salah pulak berubahlah umno berubahlah...

Ahad, 23 September 2012

najib mintak sepenggal tapi rakyat akan penggal dia dahulu

usahkan sepenggal seminit sesaat pun jangan bagi jahanam negara

lawak sial yahudi cemburi malaysia ada kapal selam karam

bodoh punyo manusio dah tau bangang jangan bercakap suratkabar pun sama bangang

orang bantah hina nabi umno sibuk hina orang

sah tolol orang dah nak kalah ni memang selalu bertindak macam orang nyayuk, tu la lain kali jangan berkawan dengan yahudi laknaktullah

Khamis, 20 September 2012

Mufti penjual agama berlesen

gelaran dan jawatan ni memang baik dan jika dijalankan amanahnya insyaallah ramai yang dapat manfaatnya, tapi apa yang kita lihat sekarang jawatan mufti ni hanya lesen bagi seseorang mengaut hasil walaupun dengan jalan hina...

Rabu, 19 September 2012

Pengampu serbu SUARAM

pengampu tahap bungko tak berlengah lengah nak jalankan kojo tambah2 laie kalau melibatkan pihak bertentangan dasar dan pendapat dongan gerombolan den berdoa bona agar pengampu dilonyapkan jiko izin tuhan gerombolan kalah bungkus tikar bantal....

Selasa, 18 September 2012

Keliling kita pun bersepah orang yang hina nabi

tak payah susah2 pergi jauh disekeliling kita pun bersepah orang yang suka menghina Allah dan Rasulnya tak percaya tengok puak2 yang menolak hukum Allah...

Isnin, 17 September 2012

sanggupkah gerombolan kutuk yahudi sial tu

persoalanya sejauh mana kesanggupan gerombolan mengutuk perbuatan biadap yahudi sial sebab mereka macam isi dan kuku

Malaysia selamat bila gerombolan pupus

kau orang sambutlah apo hari pun selaie gerombolan memerintah takdo yang selamat terutamo oghang Melayu....

Sabtu, 15 September 2012

umno kalau nak diterima berubahlah bukan pakai samseng

nak rakyat terima terutamo golongan mudo bukan susah bona umno mesti cakap serupo bikin, bukan cakap tak serupo bikin atau cakap tak bikin2, berontilah cari pengaruh pakai samseng takdo pekdah buek orang meluat ado la...

Khamis, 13 September 2012

samseng yang miskin

bilo tengok gayo dan gelaran buleh tahan mamat sorang ni, kalau bercakap  berbuih mulut tapi sayang nak belanjo anak skolah pun kono merayu pado oghang lain...

Jumaat, 7 September 2012

Polis ada masalahke dengan pembangkang

Polis ni kadang2 nampak gah pado slogan tapi bilo bertindak selalunya pilih kasih

Khamis, 6 September 2012

Ya Allah susahnya kami nak nak kembangkan perniagaan

Ya Allah berat betul dugaan yang engkau berikan dalam usaha kami untuk memajukan perniagaan yang menjadi punca rezeki kami sekeluarga, sedih jugak bila tengok orang senang dapat duit sampai RM250 juta untuk berniaga tapi tak jadi apa... Allah engkau la Maha Mengetahui

Rabu, 5 September 2012

malu mengaku umNO

dah jadi tabiat sekarang ni dimano2 orang umNO yang cerdik sikit malu nak mengaku ahli sobab kelakuan ahli partinya yang kurang ajar dan tk senonoh...

Isnin, 3 September 2012

Perkasa akan pupus jika gerombolan kalah

jika diizinkan Allah gerombolan kalah pasti kita akan lihat banyak NGO pengampu akan pupus insyaallah

Khamis, 30 Ogos 2012

Ujian Allah kerana Hudud yang bangang bertambah bangang

Ni baru je sikit Allah uji hanya melalui Hudud semua jadi kelam kabut yang bangang bertambah bangang yang memang pandai pun ikut membangangkan diri...

Rabu, 22 Ogos 2012

nyanyuk ko mahathir ni

ado pulak suruh sokong setan, Allah dan Rasul selalu ingatkan jangan ikut setan apotah laie menyokong tapi bagi orang tuo ni lain pulak biar setan monang memang gilo pemikiran orang umno ni...

tv3 jangan gian nak gantikan iblis

nampak gayo tv3 memang dah tak sabar nak gantikan kojo2 iblis laknatullah habis yo ramadhan terus bergerak laju dalam kojo2 jahat tahniah la wooiiiii

macam mana kami nak sokong umno bongap

bilo mca parti yang mano bosnya kaki kongkek permainkan hudud umno diam tak berkotik penakut tapi bilo pas bersuara huh bukan main sial laie mulut masing membantai pas tu la salah satu sobab kami tolak umno

Jumaat, 17 Ogos 2012

biawak bernama nasa

nih lobai cari makan, dio nak masuk gerombolan tapi sogan2...

Rabu, 15 Ogos 2012

Nasa Mat Isa tu orang bungko

agak2 la jang dah bangang jangan la merapu bilo bercakap

Isnin, 13 Ogos 2012

nazri tu macam anjing menyalak

kito samo2 tengok 5 atau 6 tahun atau esok atau bilo2  macam mano mamat ni buleh menyalak laie tak?

Majlis fatwa tu pencacai cari makan

 nama majlis tu indah tapi perangai ahlinya tak ubah macam pelacur sanggup menjual agama untuk cari makan

Jumaat, 10 Ogos 2012

Krisis air selangor ciptaan dajal

dajal yang berkeliaran di selangor cuba bertindak jahat dengan mendatangkan ketakutan dan kerisauan rakyat selangor melalui krisis ciptaan mereka...

Rabu, 8 Ogos 2012

ulama daripado TUMpat konon tapi bangang

Ado sorang kononya ulama ado pondok pengajian laie tapi bilo bercakap terus nampak bangang agak den pondok dio ni bukan ajar agamo tapi pondok durian la tu...

Isu royalti kerajaan macam bangang

Ku Li dah bagitau isu tak bosa pun petronas ikut apo yang termaktub abis cerito nak buek apo jawatankuaso bingai tu laie

Ahad, 5 Ogos 2012

beruk kawan den namo dio jos ken

handal la kau jang baru dapek tangkap anak beruk tapi paling cun bilo kau bagi namo dio jos ken macam samo namo dongan si penipu dan pemongak yang di bolo dokek mat monggol tu pulak

daripada mahligai akhirnya ke muzium

sampai masa nanti kito akan lihat muzium akan penuh dengan koleksi mahligai mewah orang atas awan dipamirkan...

tok pa paling bangang

dio ni manusio paling lantang dan kehadapan menyakiti orang kampung sendiri macam abu jahal menyakiti orang yang beriman waktu Islam mula tersebar...

umno lahirkan pemimpin macam ni punyo parah

torang2 menapikan hak negeri yang sepatutnya menrima royalti lepas buek2 lupo melalak kato mereka berlaku adil memang gilo tak ponah terpikir dek kepalo otak den jenis orang macam ni

Khamis, 2 Ogos 2012

bangkai punyo undang2

yang buek jahat lopeh, yang menibai duit rakyat bebas tapi yang membawa kebaikan dan kebenaran pulak ditangkap, apo laie nak kato kalau tak bangkai namo nyo

Sabtu, 28 Julai 2012

apo punyo gilo la Rais ni

agak agak la woii jangan buek kojo gilo nak monang pun biarlah nampak mulio bukan caro gilo

Rabu, 25 Julai 2012

profesor kangkung dan kangkang buat kajian

cari makan la dah dokek nak pilihanrayo ni berebut la kaki ampu buek kojo tak bersuruh termasuk la orang yang bergolar profesor...

Jumaat, 20 Julai 2012

cegah jenayah dengan menyanyi

baru la kito tau mato2 ni asik menyanyi macam mano nak tangkap oghang jahat, lansau betul la di oghang ni

Jumaat, 13 Julai 2012

macam2 akta untuk tutup mulut rakyat sial tak sudah

berak la woii buek macam2 akta bukan semuo orang yang ikut ado orang kayo umno kono tangkap? ado orang politik umno kono tangkap dongan akta2 ni tu semuo wayang nak bagi mulut rakyat tak payah bercakap banyak...

Sabtu, 7 Julai 2012

Dah berguni susah wahai Bro Nuar

hai Bro Nuar janganlah susah hati insyaallah kojo baik Pakatan Rakyat akan terbalas jugo nanti sabar la hino manusio kocik dibanding hino Allah, kami orang mudo menyokong ponoh perjuangan Pakatan Rakyat...

perkataan derhaka kunci penutup Melayu

orang Melayu bukan main pandir  takut kalau digolar derhako pado manusio bukan kepado Allah, tu la sobab Melayu tak ke mano buek apo pun tak mau maju bondo yang ponting dibuang yang remeh temeh di pogang...

Khamis, 5 Julai 2012

bila setan beraja di kemunting

takdir tuhan jatuh sajo penaung setan2 di kemunting maka wajar la pihak yang sepatutnya mengheret setan2 ke muko pengadilan akan sampai masonya insyaallah...

Rabu, 4 Julai 2012

pelakon blue si apek ni cakap banyak

si apek soi lek pelakon blue bukan nak jaga hal sendiri tapi sibuk hal orang lain kalau ikut adat memang kono penampar sobab pandai2 kacau lubuk orang lain tapi apo umno buleh baik hanyo tolo masuk kedalam cisss buang maso...

Selasa, 3 Julai 2012

bila anjing mula menggigit

nah mungkin dah sampai masanya anjing angjing mula sedar akan kelakuan buruk tuannya maka hati2lah jangan sampai hancur lebur digigit anjing...

Ahad, 1 Julai 2012

Polis ni kadang2 lobih sudu dari kuah woii

rakyat bayar gaji suruh berkhidmat untuk semuo bukan untuk umno kalau umno bungkus tak kan polis nak ikut samo alahai mampos la tak mau berubah langsung muak memang muak

Bank negara ni bodoh jugak

ingatkan bank negara bagus sangat pengurusanya ruponya hantu belako yang duduk disano

Ahad, 24 Jun 2012

ingat!!! pemimpin jangan suko sepak terajang rakyat

maso berkuaso ni gunokan sebaik baiknyo jangan ikut sodap hati kao orang menyepak terajang rakyat nanti sampai maso Allah terbalikan keadaan takut kok muak kono penerajang rakyat jelato ni....

nampak bangang tapi buleh tahan mamat kotak hitam ni

nampak muko macam orang bodoh jo ghupo dio tapi jangan sangko handal tu terutamo dalam kojo putar belit ni

Jumaat, 15 Jun 2012

rasullullah pun boleh ditegur apa lagi la kita ni

rupanya ada jugak jenis manusia yang tak boleh ditegur walaupun dengan niat baik entah apo yang membezakan antara manusia ni den pun tak tau...

Raja dan Sultan lihatlah jauh kehadapan

kami rakyat Malaysia melihat dengan mata dan hati yang sangat kecewa apa  jua isu yang berlaku melibatkan istana kepada pemerintah yang diberi amanah oleh Allah dan nikmat yang cukup besar pandang dan lihatlah jauh kehadapan andainya takdir Allah kekuasaan dan nikmat tersebut hilang dan luput atas kehendak Allah, kemana kah hendak menghadap diri...


Khamis, 14 Jun 2012

daripado kocik sampai nak mampos hidup di tanggung

dio ingat buleh berkuaso sampai bilo2 kito tunggu dan lihat satu maso nanti takdo laie kaum kerabat yang hanyo tau makan tanggung berak cangkung ni wujud di Malaysia

Selasa, 12 Jun 2012

Menantu saya orang mulia

isteri menteri perdana negeri pasir 3 butir menafikan bahawa bakal menantu beliau yang berasal daripada plenet zargus adalah seorang penipu malah beliau menganggap menantunya itu sangat baik suci dan bersih zahir dan batin....ptuiii

Ahad, 10 Jun 2012

bangang!!! memang patut kaum India tolak dia ni

orang sibuk nak pastikan PRU dijalakankan dengan lebih baik adil dan saksama tambi pulak asik sibuk hal gadis cantik bangang menag bangang

Sabtu, 9 Jun 2012

ptptn jangan menyalak macam...

cukup la socai yang dah ado ptptn jangan nak tambah senarai laie pado bos yang jago ptptn jangan sampai otak yang cerodik jadi bangang hanyo sobab gilo nak mengapu

berniat jahat kepada bangsa sendiri menteri bodoh ptptn bangang

jahat sampai ke usus dendam punya pasal anak bangsa sendiri jadi galang ganti

Jumaat, 8 Jun 2012

bayangkan mat sembab jadi PM

yang ado ni pun dah cukup tak guno apo laie dio ni besok

Pelajar:umno/bn memang perlu bungkus

punya la jahat bebudak belajar pun dia aniaya memang patut bona la bungkus tikar bantal

Rabu, 6 Jun 2012

loyo tokak den minum 100 plus

hah setakat ni yo la den minum air ni dah tak dapek tahan loyo tokak den ni ha ontah apo sobab den pun kurang pasti...

Ptptn pun nak jadi pencacai

tahniah tahniah tahniah pencacai demi pencacai mulo muncul pertahankan bapak segalo pencacai

Jumaat, 1 Jun 2012

Apa nilai diri kami pada raja dan pemerintah

ketika membaca tulisan DR ASRI dan pendapat beliau berkaitan beberapa isu berkaitan raja dan pemerintah di Malaysia tiba2 datang rasa sedih, sayu dan insaf  apabila melihat begitu susah menjadi rakyat bawahan, terlihat kami akan undang2 di Malaysia tak yakin bahawa undang2 tersebut akan membantu rakyat bawahan seperti kami lihatlah contoh yang tak terkira rasuah jutaan dihalalkan begitu sahaja.kerana si pelaku orang ternama

lihat pula keadaan agama si pengeluar fatwa hanya bersuara jika berasa perlu menjaga kepentingan diri sahaja. bila rakyat bangun menunjuk rasa memohon yang hak menolak batil lihat apa yang terjadi?. Raja dan pemerintah hanya perlukan rakyat seperti kami bila hidup mula teruji kepada rakyat sepeti kami menaburkan janji manis sekali...

oghang kayo ado rajo kito oghang miskin ado RAJO SEGALO RAJO

dek dah lali telingo den dongar rungutan dan raso tidak pueh hati rakyat bawahan terhadap beberapo perkaro berkaitan rajo mako dan pemerentah mako jalan mudah den kato dokek mereko jangan risau dan susah hati oghang sibuk dongan rajo biarkan lobih baik kao oghang sibukkan diri dongan rajo segalo rajo yakni ALLAH S.W.T

kito oghang miskin duduk diam2

oghang miskin macam kito ni duduk diam2 jangan banyak cakap Malaysia ni biar oghang kayo dan berharto yang uruskan rakyat miskin kalau tak nak mati tak makan jangan gatal mulut nak persoalkan kojo oghang kayo paling tidak kau oghang doa pado Allah yang maha perkaso supayo apo yang kau oghang lihat dan dongar yang tak suko dihati mendapek balasan yang setimpal daripado Allah juo...

jangan togur sultan dan rajo, jangan ado niat nak menyampaikan agamo

Jangan tegur sultan dan raja nanti derhaka, jangan berdakwah dan menyampaikan hal2 agama nanti kono tangkap,jangan buat apo2 duduk di  Malaysia biarkan apo sajo berlaku jangan nasihat menasihati sampai maso kito tengok apo yang melando...

Dua SPR yang bungko

Asal sebut dua jenis SPR nie memang menyakitkan hati satu SPRM satu laie SPR kalau den la berkuaso ni la dua pandir den bubarkan dulu...

Rabu, 30 Mei 2012

Raja dan Sultan juga perlu dengar rintihan rakyat

raso den tak salah kalau rakyat menegur Raja atau Sultan jiko ado kekurangan dan kekeliruan tak payah la nak guno akta2 nak sokat hati nurani rakyat sodangkan Rasullullah pun buleh ditogur apo laie la kito ni tolong la ingat tak lamo mano berkuaso pun

Ahad, 27 Mei 2012

Oposisi ada profesional umnO hanya ada pelacur dan samseng

nak dibandigkan dengan kehebatan oposisi memang jauh bona la jang satu sisi ado ghamai profesional yang bantu yang satu sisi laie ado pelacur politik dan samseng songal sajo nasob la kau jang

Jumaat, 25 Mei 2012

umnO jangan kurang ajar

undi lawan undi, hujah lawan hujah jangan jadi bangang yang kau pukul tu oghang Melayu jugak sepatutnyo limo puluh tahun lobih umur semakin matang ni tak asik nak membalon bangso sendiri...

Khamis, 24 Mei 2012

Jangan makan ikan bakar si hantu ni

naik loya tokak den nak makan ikan bakar apobilo den pikir ikan2 bakar ni ado kono mengono dongan ketuo kumpulan sengal dan terencat se Melaya ni huh!

Rabu, 23 Mei 2012

dah perangai gerombolan hati busuk

tengok muko pun den dah raso macam penipu dah la buruk hasut pulak oghang buek kojo tak senonoh dopan ghumah oghang memang tak guno satu sen pun ingat dongan duit banyak dio buleh membodohkan oghang...

Selasa, 22 Mei 2012

Yang cerdik dah masuk pembangkang tinggal yang bangang

Sejak kebelakangan ni manusia yang berakal dan cerdik banyak yang bersama pembangkang hanya yang otak suam kuku je yang tinggal masih dengan cara lama contoh kumpulan sasau yang gian nak bernaiga depan rumah Ambiga ni

malaon ni untung besar agaknya

melaon yang berniaga depan rumah orang ni agaknya untung besar kot tu la susah nak tinggalkan tapak tu

Sabtu, 19 Mei 2012

suratkabar pencacai buek lap taik

biaso dan banyak kali den dongar kalau tak nak gilo atau jiwo kacau jangan baco utusan nyanyuk dan sekutunya sobab lobih banyak sial daripado elok...

Polis nak buru apo? tak pueh kono maki dek rakyat ke

Penjenayah makin menggila tapi polis sibuk dengan kerja memburu orang tak salah patut la selalu kono maki hamun...

Khamis, 17 Mei 2012

Khalid Abu Bakar kalau jawab mesti merapu

macam mano la kau buleh dapek jawatan bosa dalam polis ni den punyo la tabik dongan polis tapi dek kerano mulut dan perangai buruk dio ni den mulo raso meluat tahap gaban pado mato2 ni

sekali ni den sokong KJ

dah lamo den tak ambik tau hal dio ni, maklumlah agak tonggolam dilambung ombak gerombolan tapi hari ni den bagi limo bintang la kek dio pasal pendapat dio agak baik dalam isu tayamg jubur dopan ghumah oghang yang dibuek kt askar pencen ni memang memalukan oghang Melayu.

Kawan kata ni la dio presiden goyang jubur Malaysia?



tak kan no kot gilo apo...

Sojar pencen ni kemaruk jubur

kumpulan gilo jubur yang dianggotai oleh sojar pencen ni akan mengadakan persembahan lebih memalukan kaum askar di Malaysia ini bertujuan membodek dan menunjukan bahawa bukan semua askar pencen ni beriman ado jugak yang bangang mencari malang

Selasa, 15 Mei 2012

Orang tuo den askar pencen tak pulak bangang

selamo ni den sanjung tinggi askar sobab apo dio punyo disiplin memang hebat macam den tengok orang tuo den walaupun dah dokek 80an tapi bab disiplin memang diakui, tapi kumpulan askar pencen yang main jubur dopan ghumah orang lain bona penyakit dio orang ni nak den koba gilo waras nak den koba waras gilo mampos macam ni bangang tak dapek diajar.

Isnin, 14 Mei 2012

Mufti jangan jadi bangang

harus sana sini memang dah terkenal kebanganganya, kepalo otak dio mano buleh pikir selain mengampu bewak hidup...

Jumaat, 11 Mei 2012

Harap umur 66 ni tak nyanyuk dan kencing dalam seluar

Selalu den tengok dan berdasarkan pengalaman umur 66 ke atas ni dah ramai yang main berakdan kencing maap kato la tambah2 kalau rajin melanggar perintah Allah, tapi kalau makin meningkat umur makin baik akhlaknya insyaallah terpelihara daripada sifat2 tersebut

Cibai vs Tibai dan penjual burger gilo

Sejak umno kalah PRU macam2 lawak bingai yang timbul ada yang suka cibai ada yang nak tibai ado pulak yang kemaruk menjual burger depan ghumah orang huh mampos membodek harap dapek la hasil

Khamis, 10 Mei 2012

spr ni bangkai lain orghang suruh lain pulak dio buek

oghang suruh buek jujur sejujur jangan menipu nih kepalo ayah dio nak tukar warno pulak memang bangang la kau jang, memang nak mampos kene makikalau tumbang gerombolan kemana le berambus hantu2 dan dalang ni semuo

takdo laie ko orang umno yang berkepalo otak

woiii apo la bongap bona kojo kau ni jang ado yang poie ghumah oghang buek kojo mati ado yang jual bogo (burger) dopan ghumah oghang lahai agak2 la kok nak memngapu tolo bos jangan la buek kojo tak senereh

mantan naib chancellor mulut macam pelacur

agak2 la nak membodek jangan la kelaur kenyataan bangang berbau macam pelacur kau ingat pemimpin oposisi tu bodoh bahlul macam kau ke

Rabu, 9 Mei 2012

apa lagi fatwa songsang majlis ketawa kebangsaan kali ni

dalam duk diam rupanya pak lobai ni banyak berfikir rupanya macam mana la nak bantu tuanya menang dalam pru13 pikir punya pikir jumpo la idea mengarut lalu bersidang sampai labuh telur mencari fatwa yang sesuai nak bodohkan rakyat tahniah la daripado kami ni ha.

si anjing pencen yang kembali menyalak

banyak  jugak anjing yang dah lama hilang atau dah pencen kembali menyalak sekarang ni kenapa agaknya ye mungkin ada habuan baik menanti angjing2 yang dah lama pencen ni

Apa komen majlis ketawa kebangsaan tentang rahim noor sengal ni

majlis ketawa kebangsaan akan mengeluarkan segala macam fatwa bagi menghalalkan kerja bangkai dan jahat pemerintah maka apa sahaja yang dibuat untuk membenamkan pembangkang adalah halal disisi majlis ketawa kebangsaan

Hidup lagi rahim nonoki ni ingat dah padam

hah hidup laie kau jang ingatkan dah padam terus daripada muka bumi nim hissss panjang nyawo kau yo jang buek la baik2 jangan asik jadi setan yo

Majlis ketawa kebangsaan dan lobai kulupnya

pak lobai yang cari makan dimajlis ketawa sebenarnya tau bahwa berlaku kejahatan terlampau pemerintah cuma perut dah penuh dengan hasil kotor tu yang terboleh nak bukak mulut busuknya tu...

Isnin, 7 Mei 2012

apo barang guling2

Apo barang guling2 lopeh sorang manusia datang laie sorang kato rakyat nak guling kerajaan macam2 caro nak tutup kelomahan lain orang suruh buek lain pulak yang dio memokak.

apa ada pada majlis fatwa pikir pakai lutut

Nama je hebat majlis fatwa konon tapi yang duduk situ pemikiran suam2 kuku cari makan buat la baik sikit nih daripado ujung kaki sampai kepalo beruban kalau tak mengampu tak membodek buleh mampos agaknya

Fatwa dan derhaka buat Melayu jadi bodoh

Banyak dah kami tengok orang yang mengaku ulamak nih muda je kejenya kalau masyukkk dan ada kepentingan terus bagi fatwa harammmmmmmmmmmmmmmm buat tu tapi halalllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll buat ni, lagi satu keje memperbodohkan orang Melayu ialah perkataan derhaka huh mampos Melayu cukup takut perkataan derhaka ni tapi malangnya bukan pada Allah dan Rasulnya cuma takut  pada mahkluk yang sama akan masuk kubur macam dia.

Sabtu, 5 Mei 2012

media pengampu berperangai babi

macam mana media pengampu ni nak mampos, nak dibungkuskan jawapannya mudah tumbang gerombolan maka tumbang la semuanya

dah la tu polis

biaso den tengok polis ni kalau dalam tugas bukan main laie mengelinjang asal melinteh habis kau sosah tapi bilo dah pencen mulo la buek muko sodih jalan pun macam nak ghobah baru la tau apo yang dibuek maso dalam polis dulu banyak salah daripado botul.
dek sobab den biaso jumpo polis pencen ni tu la den berani cakap ikut pengalaman den nak bergaul dongan orang pun susah kekok

mcm2 gelaran menteri top-up ke menteri cipap?

hah kalau Allah nak tunjuk bukan susah paneh miang la dua melaon ni sobab dah pueh melantak luar dalam

jangan mintak jadi polis

warikh den jangan mintak jadi polis mampos kene maki hamun dah ghamai den tengok sedaro maro kito bilo pencen polis azab bona nampak eee kojap2 pitam, berak cair  nyanyuk ontah apo balo den pun naik ghisau jadi buek maso ni dengan kelakuan polis yang kito lihat cubo la cari kojo lain dulu kalau akan datang kojo polis bertambah baik urusan eeee tak macam sekarang buleh la dipikirkan

UMNO akan jatuh tak payah gulingkan

Sampai masa umno akan jatuh jugak macam penzalim yang lain2 tengok la sikit masalagi dengan izin Allah

Guna Malayu bilo terdesak

umno memang tak berubah memang tak mau berubah bilo terdesak mula la meraung ketuanan Melayu tapi bilo buek duit merembat hak rakyat mampos tak ingat ketuanan Melayu... mampos la Melayu kono tipu

Rabu, 2 Mei 2012

den masih tak pueh hati dongan sokobar ni bukan kerano den minat politik atau sokong sapo2 tapi hati den paneh dongan sekobar setan babi ni biadap dan bersifat pelacur lobih baik jangan lotak apo berkaitan dongan melayu atau malaysia pado sokobar ni tak guno langsung ni

Utusan akan ditukar nama ke mona gorsang

mungkin ini kali terakhir kito melihat utusan sebagai utusan lopeh ni den percayo tokey filem blue akan amik aleh sokobar ni buek cerito lucah dongan namo mona gorsang perlu diingat inilah sokobar yang punyo lesen untuk kisah2 cipap dan batang pertamo negaro tercinto

lebih baik utusan setan ajar main tolo

den nasihatkan kepado utusan setan buang cerito politik atau yang kurang menarik, buek artikel lucah macam cerito mona gersang ko atau bagi kaw kaw gambar telanjang baru la jualan meningkat ni setakat cerito merapu dan mengampu apo barang jang...

rais piatu memang gilo

daripado den kocik sampai la umur 40an ni muko mamat masih ado dalam liga politik tompatan otah bilo nak padam atau kono penelti den pun tak tau nak koba apo. sepatut ee dah bulih bona berambus ganti dongan oghang yang lobih sihat kepalo otak eee daripado loyar buruk sekor ni haiii apo la nasib oghang kampung dan nogori den dapek mamat ni

Bilo tokey judi mabuk todi

buek kojo haram mentedarah haram bercakap pun macam haram tambah dongan jadah makno eee haram jadah

Isnin, 30 April 2012

apa beza anjing polis dan polis an...

anjing polis baik membantu menyelasikan masalah boleh diharap kuat tapi tak berlagak tak suka menggigit yang penting tau tanggungjawab tapi kalau  kalau sebaliknya jahat berlaku zalim pada rakyat hanya tau mendatangkan musibah kuat tapi berlagak dan macam2 lagi yang buruk

Ahad, 29 April 2012

ayat biaso daripado ketuo kepalo samseng berlesen ni lain tak bukan rakyat jahat polis baik mulia

Benar2 BERSIH

Yang ni betul2 bersih sampai barua dan anjing pun terkincit lari masuk lubang...

Rabu, 25 April 2012

Gerombolan dah biasa kotor mana nak BERSIH

Gerombolan mana nak biase dongan perkataan dan perbuatan yang ada unsur bersih sebab hidup melaon semuo ni bergelumang dengan segala kotor

Sabtu, 21 April 2012

bangkai politik atau politik bangkai

politik bangkai atau bangkai politik pilih je yang mana mau, nampaknya bila hampir pilihanraya makin banyak kelakuan bangkai ni  muncul macam keluar parti, khianat parti itu biaso jang

Isnin, 16 April 2012

cukup2 la membalun duit rakyat

kepada pemimpin yang hobinya membalun duit rakyat cukup2 la tu sebelum mampos kubur berasap, diulangi cukup2 la rakyat dah muak!

Tubuh macam2 jabatan agama Islam hancur gak

Malaon ni bukan boleh percaya sangat peribadinya pun masih samar antara baik dan jahat apo diharap nak jago agama sendiri

Khamis, 12 April 2012

Syukur la kalau pendidikan percuma

tak dapat sampai universiti pun takpo la dulu cuba la daripada darjah satu hingga tingkatan lima pun dah bagus syukur...

Selasa, 10 April 2012

Hapus Ptptn muflis hapus hutang kroni untung?

Kepalo bana mano la yang buek analisis ni buek kojo untuk kebaikan rakyat semua susah tapi kalau untuk barua melibeh duit rakyat takpo pulak untung dan baik sesajo

Sabtu, 7 April 2012

masanya akan sampai jugak nanti wahai anak nazri

tak kiro betapo hebat kau jang harap kau jangan lupo akan sampai maso segalo kesombongan kau akan dipijak dan humban ke kawah pengadilan nanti...

Rabu, 4 April 2012

jika benar bagai dikata anjing ni mesti didoakan...

ah jika benar apo yang dikato oleh Mat Pus anjing jahat milik gerombolan mesti didoakan menajdi manusia semula atau terus malang menajdi anjing suruhan.

Selasa, 3 April 2012

Pandikar Amon Muliye perangai sial

la mamat ni nak buat baik sebelum mampos pun susah

MP kerajaan jangan jadi bodoh basuh cepat taik dalam SPR

hoi jangan bertindak macam tapir sepatutnya perkara yang baik untuk rakyat didahulukan tapi inilah yang terjadi sebaliknya penakut ni takut nak membersihkan taik dalam SPR

Khamis, 29 Mac 2012

Nallar kurap longot semakin hangus

Bukan setakat sorang yang mabuk todi bersama Nala kurap ni termasuk la pencacai gerombolan dan loyar buruk lagi bodoh

Ahad, 25 Mac 2012

Penipu berkumpul di Selagor

sejak kebelakangan ni kelibat penipu dan pembodoh rakyat mula berkampung di Selangor

Selasa, 20 Mac 2012

Nala tak cukup kena tala

Biawak pun lagi baik daripada longot sekor ni cakap berbelit belit hisss sapo la punyo anak macam ni...

Sabtu, 17 Mac 2012

Suruhangila Perogol Rakyat melangkah ke neraka

Takdo caro lain lagi suruhangila ni nak menipu melainkan terpaksa guna kaedah yang memualkan

apa persamaan iblis dan es pi ar

persamaanya banyak kalau nak disenaraikan salah satunya ialah pakar dalam penipuan...

Khamis, 15 Mac 2012

Putar jangan tak putar SPR

Dosa pahala tolak tepi janji nafsu didahulukan buat kerja haram untuk menangkan bangkai bernyawa bernama gerombolan

Daripada Bahau ke Felda

Daripado Air laut poie air tawar daripado pokan poie ke hutan daripado ketuo poie ko wakil biaso daripado elok sesajo masuk si pendek ni semuo jadi huru haro...

Dasar bajingan rekaan es pi ar

Macam2 cara budak suruhan gerombolan ni nak menipu rakyat, sekejap dasar ni sekejap dasar itu bilo rasa gerombolan nak mampos budak suruhan ni cepat2 tukar dasar sehangga menjadi dasar bajingan sahaja...

Rabu, 14 Mac 2012

Selamat datang undi POS

Ada harapan la gua menang PRU ni undi bonus maaaaa

Rabu, 7 Mac 2012

Sikit la gila la si hasan tu

Puas pusing sana pusing sini merapu tak tau hujung pangkal akhirnya dia gila sendiri

Jumaat, 2 Mac 2012

Talibarut israel mana hormat Islam -khas buat TUNgau

Allah nak tunjuk terlampau sangat TUNgau ni melebihkan dunia mabuk kuasa sampaikan hukum Allah dihina sesuka hati sapo la ulama bangang yang menasihatkan TUNgau ni

Kepada Datuk Ramli

jika benar dah sah tau anak empat tahil perangai macam sial suko mendajal orang apo laie saman la
atau memang tunggu Bend hancur baru nak jekah mamat tu

Rabu, 29 Februari 2012

UMNO jangan buat sial bagi MCA hina Islam

Den tak kisah pegangan politik berbeza itu kehendak dan kemahuan mereka sama ada PR atau BN terpulang tapi dalam kes Islam UMNO jangan jadi sial membiarkan MCA biadap kurang ajar menghina Islam semata mata nak kuasa

Selasa, 28 Februari 2012

Samseng sial lagi sial mampos lah kau

Dasar haram jadah berani dengan bangsa sendiri tapi pengecut bila berdepan bangsa lain sial memang sial

Ahad, 26 Februari 2012

Azizan bile jemu berlawak

Pelawak tugasnya buat lawak supayo orang ketawo tapi jang oii perlu diingat sesekali pelawak ni buat serius habis semua dio libas

Jumaat, 24 Februari 2012

Tak tau agama belajar!!!

memalukan betul la main sedap mulut bercakap hal agama ikut paham sendiri tanpa rujuk yang lebih alim teruk dan nampak sangat jahilnya manusia yang dipanggil negarawan ni

Rabu, 22 Februari 2012

Gerombolan pemuja Israel

Putar la sejauh mana yang boleh hakikatnya gerombolan tetap pemuja Israel no wahid

Ahad, 19 Februari 2012

tanda pilihanraya dah dekat

Orang umNo dikampug mula berebut nak pegang duit peruntukan pilihanraya sampai bertegang tegang padan la muka

Rabu, 15 Februari 2012

Ahmad Maslan jangan berlakuan macam anjing

Biadab dan terlebih bangang orang macam ni nak lantik jadi pemimpin mampos la rakyat Malaysia

Isnin, 13 Februari 2012

gerombolan kena tunjuk garang

Parti tinggalan penjajah ni mesti kena tunjuk garang sikit pakai samseng taik kucing kalau berlembut dah lama kena campak dalam longkang oleh rakyat yang semakin meluat

Jumaat, 10 Februari 2012

Tegur pun dia bukan pedulik

Berbuih tegur pun dia bukan pedulik pun akidah dan agama tolak tepi janji nafsu dunia terlaksana itulah najib yang tak boleh dijadikan ikon langsung

Ahad, 5 Februari 2012

Hasan jati mengelupur

Perangai langsung tak buleh pakai guna agama sesat dan menyesatkan manusia apo jenis orang macam ni atau pun setan dah menyusup masuk dalam tubuh badan dia ni kalau betul patut sangat la mulut macam taik.

Rabu, 1 Februari 2012

Sialnya mulut Hasan ni

Penjual agama terkemuka telah muncul menghasut dan mula menabur fitnah yang memang dah sebati dengan diri manusia sial tersebut, maka berhati-hati la wahai manusia yang waras jauhi manusia ini sebelum anda terkorban jiwa dan minda yang waras.

Selasa, 31 Januari 2012

Profesor pun bukan semuo cerdik

Sepanjang den hidup ni jarang sekali la den dongar daripado mulut manusio yang punyo gelaran profesor yang cerdik dan berani menyatakan kebenaran selain Dr Aziz Bari, yang biaso den tengok ialah profesor pengampu merapik dan melalut cari makan itu sahajo.
Nak cari orang bijak bersepah tetapi nak cari yang bijaksano huh payah2

Isreal Penasihat siapa?

Gerombolan tak laku kalau guna isu Israel sebab rakyat tahu itu semua wayang kulit babi sahaja tanpa niat lain selain menjatuhkan lawan...

Jumaat, 27 Januari 2012

Tiga orang tua nyanyuk masih gilo seks

Ni orang tuo nyanyuk tigo orang langsung takdo apo yang buleh ditauladan melainkan cerito burittt sajo yang dio suko...

Apek ni suka zina moral tolak tepi

Apek seko ni bukan main laie takut undang2 yang mengisahkan tentang moral sobab dio ni suko kojo2 terkutuk macam main dongan amoi sampai kono rakam mampos laa lu...

Khamis, 26 Januari 2012

Projek lembu tak gagal tapi berjaya rembat duit rakyat

Projek lembu di Plenet Zargus tak gagal kata menteri semak samun sambil air liur menjelejeh tapi berjaya melibas duit rakyat sebanyak mana mungkin masuk poket geng kepalo bana.

Lopeh ni apo laie alasan mamat buih ni pulak...

Isnin, 23 Januari 2012

Katak nak jadi kodok

Katak ni menamakan dirinya bos geng perkosa memekak siang malam mencari makan untuk diri sendiri kaum kerabatnya suruh memekak panggil ujan turun biar sama2 senang tapi dah jenis katak tak sedar diri tak tau dek untung padan la muko kaum katak yang melantik katak ni jadi bos

Jumaat, 20 Januari 2012

Cerita jubuq dah kembali

Bukan calang2 jubuq sampai peguam negara pun tunduk merayu mamposs la semua dengan keje bodoh ni...

Ustaz Azizan pun mula nak mengada ngada

tak kan muka PAS hati UMNO kot ustaz sepatutnya orang pandai agama tak lagak lagu ni apa cerita ni ustaz hang ngaji tang mana...

Khamis, 19 Januari 2012

Harta rakyat gua rembat mana boleh isytihar

gilo ko apo kau orang ni sapo hantu sanggup nak isytihar harto lobih separuh harto kami ni hasil titik peluh rakyat malu la wooiii

Isnin, 16 Januari 2012

Bila buaya mula menangis

Oii sehabat hati2 yo jangan leko bona kau orang tengok buayo tembago tu mulo menangis itu bukan sebarang tangis tu dapek dijujut (tarik) kaki k0k mampuih...

Hasan jahat mulut

Bila bercakap takdo sapo yang paling alim lagi mulia melainkan dio soghang sajo ingatkan alim sangat muhasabah diri bilo didugo ruponya bertambah jahat mulut dio ni

Hasan kaki crettt

Bila sebut nama Hasan teringat pulak pada cucu kesayangan Rasullulah s.a.w orang nya baik daripada tubuh badan hinggalah ke akhlaknya berbeza dengan Hasan yang duduk menyalak macam anjing tak tau dek untung sedang berkeliaran di Selangor.

Ahad, 15 Januari 2012

Elok bona la tu Asan usah rayu laie

Encik Asan memang dialukan alukan untuktidak merayu kepado parti beliau lobih baik dio tak berkotik laie dalam PAS sobab lobih banyak dio bercakap lobih buruk perangai dio terlihat...

Khamis, 12 Januari 2012

Rakyat dah muak dengar hal jubuq budak ni

Tutuplah semua hal bodoh ni toolong jadi Islam/Melayu yang lebih baik untuk tahun mendatang ni sepanjang kes ni berjalan takdo satu umat yang seronok baik orang politik atau tidak dah muak kes aib macam ni , bukak Tv kes jubuq bukak suratkabar kes jubuq bukak blog kes jubuq mampos la macam ni bila nak kedepan...

Bolehkah rakyat saman puak salah guna wang zakait ni?

Harap nanti ada juga hamba Allah yang bangun menegakkan kebenaran jika perbuatan puak ni menggunakan duit zakat sesuka hati memang salah patutkah rakyat menyamannya???

Celaka la kamu dah makan duit zakat lagi nak belit

Apa lagi nak kata melainkan celaka sungguh manusia jahanam yang menggunakan duit zakat yang dah tahu kegunaannya halal haramnya tapi masih nak berbelit belit

Isnin, 9 Januari 2012

Tanhniah Pakatan Rakyat

Diucapkan syukur dah tanhniah atas keputusan DSAI hari ini

Ahad, 8 Januari 2012

yahooo plojek sulah tunggu maa pecat la !

Apasai lu olang tak pikir panjang ingat wa helan ka lu pecat wa tu kicik punya hal wa boleh masuk gelombolan wa muleh bikin sinang maaaaa

Izinkan aku berlakon sodihhhh buat yang terakhir

Kalau aku bersorak nanti apa oghang kato pulak mako untuk mengelakkan kutukan berbiso mako izinkan aku berlakon untuk kali terakhir atas keputusan diorang pecat aku daripado parti biarlah aku buat2 sodih...

Sabtu, 7 Januari 2012

Masa tu jugak la samseng ni nak berhimpun

Punya la kuat ampu sampai agama pun jadi bahan diorang kalau la izin Allah gerombolan tumbang ke mana hala tuju samseng ni semua agaknya

Hasan ni lagi dilayan lagi dio gilo

Jangan layan je oghang gilo ni buek abih maso kau oghang yo lobih baik doakan dio copek berambus daripado arena politik tanahair ni kan sonang...

Permain agama memang keje diorang

Sampai tahap tu diorang permainkan agama memang jahat dan sungguh jahat kuasa punya pasal sanggup jadi macam tu huh rugi sungguh la kau orang

Jumaat, 6 Januari 2012

Dulu cantik sekarang serabai

Budak pompuan yang diharap dapat memertabatkan agamanya melalui ilmu yang dipinjam Allah kepada dia sekarang ni nampak makin serabai dan menyedihkan mak bapak bukan nak bawak jalan lurus tapi masih cakap besar tentang agama...

Selasa, 3 Januari 2012

Polis dah skrip lama

Dongar yo la jang daripado dulu sampai sekarang kalau perkaro melibatkan pembangkang mesti amaran, arahan, jawapan totap samo skrip dio tak beghubah biaso la...

Ahad, 1 Januari 2012

Mahasiswa pro pondan jugak yang selamat

Tak mau kono belasah mahasisiwa diingatkan masuk kelab mahawasiswa pro pondan ampu gerombolan sampai merah lubang taik baru la selamat.

Anwar, Mat Sabu, Mahasisiwa dan lain2

Inilah nama2 yang suka cederakan diri sendiri menurut pemimpin, pencacai dan pengampu gerombolan macam mana diorang cederakan diri sendiri mungkin dengan cara:

a) Menjolok lubang hidung sendiri
b) Menggigit kuku sampai tercabut
c) Hantuk kepala di jubo sampai berdarah

umNo tumbang rakyat selamat

Insyaallah datang hukum Allah tumbang hendaknya umNo kita bagaimana perangai pengampu dan pembodek masa tu adakah kembali normal atau bertambah gila membelasah rakyat

Polis biasa la maksum sesajo

Kalau dia bantai orang awam pun sapo buleh halang tugas dio terlampau mulia khusus untuk pemerentah sajo tahniah la den ucapkan
Terdapat ralat dalam alat ini

Arkib Blog