KITA JAGA ISLAM ALLAH AKAN JAGA KITA

ISLAM DAH AJAR TAPI KITA YANG KURANG AJAR


Selasa, 23 Februari 2010

Kalau ramai laie orang amNo yang pandir macam Rais kan elok biar copek bungkus tikar bantal

Ahad, 21 Februari 2010

Kalau jahat mesti pembangkang kalau baik macam malaikat itu umNO, tapi sekarang dah lain dokek tompek den seboleh boleh orang malu nak mengaku umNO walaupun dah sah ahli umNO apo hal jadi macam tu den pun tak tau...

Jumaat, 19 Februari 2010

Raja katak

Raja katak marah nak mampos bilo DR Asri kato sapo yang suko lompek lompek berdoso meracau gilo katak tu sampai cakap pun merapu...

Jumaat, 12 Februari 2010

Pelabur dan main ju**r

Apo langsung takdo orang nak melabur diMalaysia? kenapo jadi macam tu pulak takkan PM1M tak buek apo apo untuk menarik pelabur diulang pelabur bukan kes main ju**r.

Selasa, 9 Februari 2010

Busuk

MB kodah tak payah la nak ajar orang lain lobih baik diam daripado bercakap bau busuk, setidaknya Nizar berjuang untuk rakyat tapi kau berjuang untuk apo? amNO

Hancur luluh

Ingat la sapo yang zalim takkan kemano pun, hukum Allah buleh la kau orang ubah tapi janji Allah tetap janji tak siapo mampu menentangnya....kalau hakim dalam kes Nizar memang bertindak wajar bagus la tapi kalau bertindak semata mata kerana napsu takutlah dengan seksa Allah

Isnin, 8 Februari 2010

Cukup la tu jang

Apo la masalah dongan PAS ni macam mano sobonarnya pemikiran dan apo yang ado dalam kepalo hotak diorang nih?

Asik asik isu lamo, nak bersatu la nak muzakarah la nak itu nak ini dongan umNO, heran betul la den dongan pendirian orang ni semuo. Takdo ko satu garis panduan atau tak cerdik ko orang PAS nih dalam keadaan rakyat (dongan izin Allah jua) semakin menyokong parti ni tapi diorang asik berdendang cerito lamo. Kalau nih la gayo dan caro permainannyo hissss sia paleh la den nak bagi sokongan bahayo kalau diorang memerintah.

Kito tak mau umNO dan cubo bagi peluang pado PAS memerintah dan kito berbaik sangko supayo PAS mampu membawa kebaikan pado rakyat, tapi ruponya kemenangan diorang hanyo sebagai ujian Allah untuk tunjuk pado rakyat sapo dan bagaimano kelakuan orang PAS ni. Takdo bezo dongan umNO

Khamis, 4 Februari 2010

Jub*r punyo sepol

Ni la perkaro paling dan ayat paling sial untuk 2010 Can i fu*k you, woiiiiiiiii jang tak kan mudah bona kau sorah lubang jubur kau dokek Nuar, pelacur pun kono bayar dulu inikan pulak main terjah yo jangggggg sial la lu...

Rabu, 3 Februari 2010

Kalau la umNO jaga Melayu

Alangkah eloknya sojak 50th dulu umNO sungguh sungguh jago bangso dio sendiri pasti keadaan tak jadi macam ni tapi itulah hakikatnya umNO langsung tak buleh nak dijadikan payung untuk teduhan orang Melayu, mereka hanyo pandai cakap ketuanan Melayu tapi jiwo rago mereka pado tompek lain.

Orang Melayu ado bahaso tapi apo dah jadi
Orang Melayu ado agamo tapi tengoklah tahap macam mano
Orang Melayu ado tanah ado warisan tapi hancur ditolan orang lain

Orang Melayu bagi umNO hanyo ketiko mengundi yo tak lobih pado tu...
Terdapat ralat dalam alat ini