KITA JAGA ISLAM ALLAH AKAN JAGA KITA

ISLAM DAH AJAR TAPI KITA YANG KURANG AJAR


Khamis, 29 Oktober 2009

Rugi la kalau jadi Polis atau mano mano penjawat awam yang sepatutnyo tidak menyebolahi sapo2 sobab rakyat yang bayar gaji diorang tapi asik mengampu dan tunduk pado kehondak satu pihak sajo...agaknyo kalau takdir Allah BNUMNO ni tumbang macam mano pulak rupa kelakuan pengampu ni sumo.

Selasa, 27 Oktober 2009

Esok geng PAS akan berjumpo konon nak bincang masalah...mudah yo tu masalah bosa ialah masalah manusio yang suko bergomol dalam golap tu la dio punco masalah dalam PAS. Bilo kantoi bilo ditegur insaf la sekojap...

Isnin, 26 Oktober 2009

Jangan Main Gila bro...

Tak kan Tuan Guru Nik Aziz boleh dimain mainkan oleh orang lain untuk buat kenyataan kalau tak kerana ilmu pun sebagai orang tua mestilah Tuk Guru berfikiran waras dan bijaksana dalam membuat kenyataan, bukan macam Nasa atau Hasan atau Tapa atau Harun yang bangang dan kaki penjilat tu...

Sabtu, 24 Oktober 2009

EGM PAS patut dilaksanakan untuk menyelesaikan masalah penyakit meroyan beberapo pemimpin PAS yang mulo perasan hebat tu, dulu maso tak kuat maso takdo rakyat sokong tau pulak asas perjuangan tapi bilo monang sikit mulo la gilo pandir...

Jumaat, 23 Oktober 2009

Pakar taik

Pakar Forensik Malaysia tak tau ke nak buek kojo atau banyak makan otak udang, sonang sonang dimalukan pakar luar...

Isnin, 19 Oktober 2009

Dokek Akhirat nanti takdo rajo, takdo sultan dan takdo sapo yang buleh mendabik dado sombong zalim dan berlaku khianat sobab maso tu semuo lonyap ditolan kekuasan Allah juo...jadi ingat la

Rabu, 14 Oktober 2009

Tak paham paham

Elok la tu suruh pilih yang elok ambik yo yang kaki rasuah, memang patut la samo pandir

Sabtu, 10 Oktober 2009

Tegak berdiri menyusur kebenaran

Sahabat dan saudara mara di Bagan Pinang mesti berani memilih calon yang lebih baik dan bukan perasuah

Jumaat, 9 Oktober 2009

Jangan Undi perasuah jang...
Terdapat ralat dalam alat ini