KITA JAGA ISLAM ALLAH AKAN JAGA KITA

ISLAM DAH AJAR TAPI KITA YANG KURANG AJAR


Isnin, 31 Januari 2011

Gejala minyak naik undi lagi wahai orang bangang

Jika betul apa yang dilaporkan minyak petrol naik lagi malam ni takdo apo nak dikato cumo ucapkan tahniah kepada semua orang yang memilih puak dungu berfikir menjadi pencatur nasib rakyat

Jumaat, 28 Januari 2011

Jangan jahat macam gerombolan

Kita semua bukan la baik sangat kadang2 terjahat jugak tapi sebaik baiknya jangan jadi jahat macam geng gerombolan langsung tak buleh pakai, agama sepak tepi bangsa sendiri jadi taruhan demi mengekalkan kuasa

Isnin, 24 Januari 2011

Bila apek porno bercakap tentang etika

Nampaknya apek tua ni juba nak jadi jaguh mungkin dia lupa watak kotor yang dimainkan suatu masa dulu.

Jumaat, 21 Januari 2011

Apa saja yang berlabel BN memang rosak

Apa saja produk yang berlabel BN memang pasti rosak tak berguna macam parti yang ketuanya apek porno tu pobia melalut takut dengan Islam...

Selasa, 18 Januari 2011

Obama lagi berkuasa tapi bini tak poyo pulak

Obama lagi berkuaso daripado pemimpin ni tapi bini dio tak pulak gelabah beruk steady yo bini pemimpin ni langsung tak ado malu...

Jumaat, 14 Januari 2011

Dah lebih nampak perempuan ni

Bagi sikit nak lebih bagi lebih nak balun semuo lamo lamo dua2 terlingkup mabuk bona nak bekuaso oit amik terus tpm la makcik oiii

Rabu, 5 Januari 2011

Pemimpin bertekak hal minyak naik dipandang mudah

Pemimpin bertekak siang malam langsung tak hirau kesusahan rakyat pergi jahanam la semua...

Selasa, 4 Januari 2011

Tahniah minyak naik biar mampos sama sama

Naik kan lagi sampai santak ke telur baru rakyat didahulukan pencapaian diutamakan ptuiiii

Sabtu, 1 Januari 2011

Semua jangan ikut perlembagaan

Bila takdo undang undang bising memekak nak kan undang2 bila takdo peraturan pun memokak nak peraturan bilo takdo perlembagaan sibuk mengarang perlembagaan tapi bilo semuo dah ado tak mau pulak ikut.

Kalau rakyat tak buleh tidak mesti ikut kono patuh tapi bilo kono bab pemimpin semuo buleh langgar... mampos la Malaysia macam ni bilo mengajar generasi mudo jadi kurang hajar
Terdapat ralat dalam alat ini