KITA JAGA ISLAM ALLAH AKAN JAGA KITA

ISLAM DAH AJAR TAPI KITA YANG KURANG AJAR


Selasa, 29 Jun 2010

NGO atau NGO-K

Sojak umNO kalah dan banyak kali bungkus tikar bantal ni makin meriah Malaysia dengan NGO yang wujud dengan tujuan yang samo mengaku membela Melayu ptuiiii. Selamo ni maso berkuaso Melayu ni nampak maso nak undi lain takdo buek harto dongan bangso lain sial la kao orang.

Sabtu, 26 Jun 2010

Lopeh lembu jangan tapir dah laaa


Wira ketuanan Melayu merangkap ketua persatuan berasaskan perkauman mengaku beliau mempunyai sifat sifat yang samo macam lembu jantan eehh takpun betino. Mungkin betul gak kato dio tu antara sifat lombu yang den tau ialah bodoh tahap gaban.

40 penyamun baru

Kampung Pinang Sebatang: 40 puluh orang pemuda hari ini secara rasmi menyerahkan borang keahlian seumur hidup untuk menyertai persatuan penyamun terbesar di Kg Pinang Sebatang, borang keahlian diserahkan secara terus kepada ketua utama penyamun dengan disaksikan oleh pempinan tertinggi persatuan penyamun tersebut.

Ketika ditanya oleh wartawan wakil yang juga ketua bagi 40 pemuda berkata hasrat untuk menjadi ahli kepada persatuan telah lama dipendam dan hari ini hasrat mereka telah terlaksana. Beliau yang mahu dikenali sebagai Samdol berkata mereka semua telah lama bertapa di Gunung Ontahkenamo bagi mendalami ilmu menyamun tahap tertinggi dan berharap dapat membantu persatuan menyamun dengan lebih cemerlang lagi.

Bagi ketua penyamun pula kemasukan 40 ahli baru ini menggambarkan kerja kerja menyamun mereka selama ini dipandang tinggi dan mulia hingga mungkin ramai lagi yang akan menyertai persatuan penyamun ini.

Jumaat, 25 Jun 2010

Kertas kerja orang bodoh

Setakat buat kertas kerja mengaitkan dan mencari keburukan orang memang senang, tulis la apa pun walaupun tak betul mungkin main hentam ikut napsu setan. Perangai orang Ilim tu memang bengap agaknya.

Isnin, 21 Jun 2010

Harapkan DR ASRI cerdik luar dalam

Dia punya hak untuk memilih apa yang dia mahu cuma harapan dan doa kami pilihlah yang baik yang tak kotor dan busuk sampai ke usus.

Khamis, 17 Jun 2010

Bab JI lu heboh bab Yahudi lu diam

Sial la lu orang bab JI lu suma bising kecoh macam ribut tapi bab lu bela 1Yahudi lu diam diam

Bab JI lu heboh bab Yahudi lu diam

Sial la l orang bab JI l suma bising kecoh macam ribut tapi bab lu bela 1Yahudi diam diam

Selasa, 8 Jun 2010

Umat Islam ramai tapi kecut dengan Yahudi

Umat Islam tak terkira jumlahnya setakat nak bagi mampos Yahudi insyaallah bila bila masa je cuma perangai umat Islam sendiri yang bodoh dan bangang macam umNO-apCo tidur bawah ketiak Yahudi laknat.

Jumaat, 4 Jun 2010

Pekida bawak kren nak hontam sapo kah kah kah

Oit tu la pasal lain kali balik kepada landasan asal berjuang bukan mengampu umNO, sekarang takdo sapo pun peduli dan hormatkan pekida elok la tu kau orang pikul kren tu bagi pado Indon buek bangunan dokek situ...

Satu dunia bantah Israel tapi Malaysia...

Satu dunia bantah kekejaman Israel laknat tanpa mengira agama dan fahaman sebabnya mudah atas dasar kemanusiaan tapi bila sampai bab Malaysia polis kata jangan bantah pulak dahhhh apa punya turrr la Malaysia ni lebih baik suruh rakyat duduk dalam rumah main telur macam orang pengecut la. Alasan mudah mengganggu ketenteraman awam, bahaya dan macam2 lagi.

Khamis, 3 Jun 2010

Doktor pun tau buat lawak

Dalam Malaysia ni pelawak datang daripada pelbagai golongan daripada orang biasa sampai la kepada yang luar biasa, menteri pandai berlawak apatah lagi hakim, peguam, raja dan yang terbaru doktor yang selalu tenang dan nampak tawaduk pun dah mula berlawak walaupun lawaknya macam hampeh! kalau tak percaya tengok kenyataan lawak dalam kes sayfoool...

Jang kalau sah kono liwat dah tontu batang masuk mesti ado kosan bukan setakat jumpo air mani yo, laie pun den nak tanyo macam mano agaknya pakar2 ni melakukan hubungan seks main tembak daripado jauh yo ko.

Kalau ANWAR musuh no 1, habis siapa kawan no1 Yahudi laknat ni

Yahudi laknat cop ANWAR musuh no 1 tetapi memuji kerajaan pimpinan Najib jadi apa lagi nak dikata bertuah la umNO/bn disanjung Yahudi laknat. Orang umNO lepas senyum sakan la seronok tumpang saham atas pembunuhan kejam termasuk aktivis bantuan ke Gaza.

Halau APCO daripada tanah keramat ni

Bantah bantah jugak namun tak guna angkat sepanduk melaung sampai terkeluar anak tekak marahkan YAHUDI LAKNAT membunuh sesuka hati sedangkan depan mata kita ada APCO LAKNAT.

Rabu, 2 Jun 2010

Siasatlah sampai ke akar umbinya

Harap polis Peranchis jalankan la siasatan sampai tertangkap mereka yang bertanggungjawab dalam kes ni jangan la pulak macam polis dibolehland susah nak percaya...

~penarik beca: "Undilah pecacai Yahudi Zionis untuk memiskinkan Malaysia"

~penarik beca: "Undilah pecacai Yahudi Zionis untuk memiskinkan Malaysia"

Hanya tau nak berjudi sekutu Israel diam tak berketik

Mungkin dalam kepala otak pencacai Yahudi ni terbayang bayang keuntungan berjudi dan jutaan duit yang bakal masuk hinggga terhegeh hegeh apabila disergah rakyat supaya mengambil berat dan mengutuk kekejaman Yahudi laknatullah. Memang patut pun doa memohon laknat dipanjatkan kepada sekutu merangkap pencacai Yahudi ni sekali.

Selasa, 1 Jun 2010

Lahanat Yahudi lahanat juga untuk sekutu mereka diMalaysia

Memohon supaya Yahudi Lahanat dan semua sekutunya yang teramat lahanat dihancurkan Allah dengan sehancur hancurnya.

Isreal lahnaktullah tak makan kutuk PERANG JE


Lahanat ni tak makan kutukan tak heran langsung kau orang kutuk la banyak mana pun hanya satu cara yang boleh bagi lahanat ni sedar PERANG JIHAD bunuh semua lahanat ni mohon bantuan Allah insyallah baru betul.

umNO sanggup ke kutuk Israel?

umNO sanggup ke kutuk kebiadapan setan Israel membunuh sesuka hati terhadap konvoi bantuan ke Gaza, sanggup ke sanggup ke??? atau masih sayang nak bersekutu dengan Lahanatullah tu.
Terdapat ralat dalam alat ini

Arkib Blog