KITA JAGA ISLAM ALLAH AKAN JAGA KITA

ISLAM DAH AJAR TAPI KITA YANG KURANG AJAR


Jumaat, 29 Oktober 2010

Tak audit pun tau duit rakyat banyak kena libas

Audit sudah tindakanya hancus, tu la kojo diorang lain takdo...

Jumaat, 22 Oktober 2010

ROSMAH jangan berlebih lebih pulak!

Apo punyo malang la pempuan ni bawak,tak pueh laie ko nak membantai agamo sendiri atau memang dah teragak bona nak kono sembar dokek potir dari langit ke tujuh.

Kalau tak tau tanyo pado yang tau, kalau tak paham belajar mano hak mano bathil ni tidak main suko suko dio yo nak merapu.

Laki dio takdo nasihat langsung ko atau mano mufti Perak yang selalu memokak keluar fatwa untuk membantai pembangkang.

Kalau dah nak tersosek jangan la menyosek kan orang lain pulak.

Berhimpunlah UMNO

Sekarang ni berlangsung perhimpunan puak gerombolan ditempat biasanya. Seperti tahun tahun sebelumnya takda apalah yang menarik sangat untuk didengar dan diambil tahu pun yang datang tu macam biasa kalau nak jadi juara paling tidak bakal calon akan PRU akan datang mesti pandai mengutuk tahap paling gila kepada parti pembangkang.

Terutama tokoh pembangkang yang kedepan dalam memberi ancaman kepada parti UMNO. Kalau yang ok sikit tak mau mengutuk maka bernyanyi berseloka bersyair mendayu dayu mengampu bos yang memang makan dek ampu. Sambil menghitung projek yang bakal ditelan maka berlawak lawak la sikit agar perhimpunan tu tak suram macam dalam gua...

Jumaat, 15 Oktober 2010

Tertirap jua UMNO akhirnya dikaki bukan Melayu

Apa nak dikata lagi UMNO yang mengaku tulang belakang Melayu akhirnya terpaksa melukakan hati bangsanya sendiri dengan tunduk tertiarap melutut merayu kepada kaum lain hanya kerana mahukan undi.Itulah sifat UMNO mereka boleh merubah sekelip mata jika nafsu mereka dapat dipenuhi.

Berpuluh tahun Melayu memberikan UMNO kekuatan dan kekuasaan apa yang Melayu dapat hanyalah racun yang membinasakan. Maka di hari Jumaat yang mulia ini kami berdoakan jika UMNO hancur tak boleh diharap lagi sebagai pelindung Melayu maka Ya Allah datangkanlah kepada kami saudara sebangsa kami yang benar benar menjaga kepentingan Agama, Bangsa dan Negaranya.

Selasa, 12 Oktober 2010

Drebar Bas memang selalu jadi gilo akibatnya...

Isu ni semakin lamo semakin meluat nak di ulas, pihak berkuasa patut tahu dan memang tahu drebar bas memang selalu jadi gilo bilo berada di lebuh raya. Kalau sapo selalu ulang alik KL-SBN tau la perangai drebar ni macam mano.

Nak harap amNO pertahankan Islam?

Islam dan amNO macam langit dan bumi, setakat den hidup ni nak tengok parti sek-ular ni mendaulatkan Islam huh! jauh sekali nak merudumkan banyak la den tengok.

Jumaat, 1 Oktober 2010

Dimana Pejuang Melayu KLCC /ALAMANDA berniat jahat?

Dimana pejuang Melayu yang berkobar kobar berjuang dan mempertahankan hak orang Melayu ketika iini dimasa ini dimana peniaga Melayu dihambat secara licik dan penuh muslihat (jika benar) Di KLCC dan Alamanda. Mana Perkasa yang heboh bab ni? mana orang Umno yang lagi heboh bab ketuanan Melayu ni mana ahli politik Melayu???
Terdapat ralat dalam alat ini