KITA JAGA ISLAM ALLAH AKAN JAGA KITA

ISLAM DAH AJAR TAPI KITA YANG KURANG AJAR


Isnin, 28 Februari 2011

Setin biskut, setin sadin kain batik tu lah nilai pengundi Malaysia

Dah dapek setin biskut dan lain2 terus sajo pangkah tanpo berfikir baik buruk bilo dah susah baru nak memokak kt kodai kopi lan*au la bilo nak berubah

Sabtu, 26 Februari 2011

Ikhwan pengganas yahudi babi disanjung

dah memang dasar kepalo otak jahat tu sobab mulut tak buleh kawal

Rabu, 23 Februari 2011

Mahasiswa berjiwa berani Tahniah

Tahniah kepada mahasiswa yang berani menuntut keadilan kepada anda jangan takut Allah akan membantu anda mengalahkan kezaliman

Kepada Dr, Professor dan geng kangkung yang lain

Sepatutnya bila dah belajar tinggi ilmu dah banyak perlu la digunakan untuk berhujah dengan baik terutama dalam hal yang melibatkan kepentingan awam, tapi Malaysia punyo dr, prop nampaknya lobih suko mengampu menjilat darpado berkato benar tu la memang sial...

Isnin, 21 Februari 2011

TaK kan mamat ni liwat diri sendiRi pulak

Hai apo la malang mak bapak kau dapek anak macam kau ni jang bersepah memancutt merato rato pengotor la kau ni

Khamis, 17 Februari 2011

Kes yang semakin gila dan pandir

Kes liwat brader ni dah jadi semakin gila dan pandir semua yang terlibat terutama geng gerombolan nampaknya dah lupa mana siang mana malam bantai puas2 merapu mampos esok jawab je dengan tuhan...

Sabtu, 12 Februari 2011

Beruk busuk ni kata 2011 tahun PKR hancur

Tadi beruk busuk ni kata 2011 PKR akan hancur macam mana hancurnya entahlah beruk busuk je yang tau

Jumaat, 11 Februari 2011

Tunggu Tony Pua? lan*au

Jika kes membabitkan pembangkang tak sempat nak tunggu kelam kabut nak siasat segera tapi jika kena bab pemimpin selain pembangkang silap silap sampai mampos pun takdo tindakan

Isnin, 7 Februari 2011

Bila si zalim mula kecut telor

Hebat mana pun manusia bernama Hosni akhirnya tersungkur juga dek semangat rakyat kuasa rakyat perlu diingat itulah takdir tuhan yang zalim pasti akan hancur. Harap rakyat Malaysia dapat memahami pengajaran yang tersirat disebalik kejadian tersebut.

Khamis, 3 Februari 2011

Hosni Mubarak tu perangai macam gerombolan sebijik!

Sebijik sejibik samo perangai kedua duanya, zalim toksah cerito la setakat agamo puak ni pijak dengan kaki je.
Terdapat ralat dalam alat ini