KITA JAGA ISLAM ALLAH AKAN JAGA KITA

ISLAM DAH AJAR TAPI KITA YANG KURANG AJAR


Khamis, 31 Mac 2011

Duduk dalam gerombolan semua halal

Nak sonang dunia kao orang duduk la dalam geng gerombolan sampai tahap rogol orang pun buleh lopeh bebas laie.

Isnin, 28 Mac 2011

Tengok barang lucah tak salah di bolehland

Lepas ni melambak la budak2 tengok bahan lucah sobab tak salah pun

Sabtu, 26 Mac 2011

Hai anak jangan pilih kerjaya polis jika...

Assalamualaikum hai anakku ayahanda mu ingin berpesan sebelum mata ini tertutup rapat jika suatu masa nanti anakanda ingin memilih kerjaya pilih la yang tidak mendatangkan kebencian manusia lain, janganlah dipilih kerjaya polis andainya anakku tidak mampu berlaku adil dan amanah hanya tahu mengikut telunjuk pihak tertentu demi melampiaskan nafsu dan kepentingan diri semata mata.

Jumaat, 25 Mac 2011

Datuk Tolo dah gilo

Nampaknya geng datuk Tolo dah merapu dengan video seksnya oiii dah dasar perogol jangan la babitkan orang lain pulak bodoh.

Ahad, 13 Mac 2011

Demo bangang oleh geng bangang

Geng bangang ni berdemo jantan betina melalak masuk campur suruh serah dna kononya prihatin la tu

Selasa, 8 Mac 2011

Kerdau dan Merlimau bangso den totap bingung

Bab memilih calon terbaik sebagai wakil rakyat atau apo jenis pemimpin diMalaysia bangso den la yang paling sonang di baco kepalo otak diorang apo susah kalau tak undi gerombolan esok2 takut mentekedarah ubi kononya.Kalau bercakap dikodai kopi atau dokek simpang 3 memang berdontum tapi bilo diajak berubah mampos tolo masuk ke dalam...
Terdapat ralat dalam alat ini