KITA JAGA ISLAM ALLAH AKAN JAGA KITA

ISLAM DAH AJAR TAPI KITA YANG KURANG AJAR


Selasa, 31 Januari 2012

Profesor pun bukan semuo cerdik

Sepanjang den hidup ni jarang sekali la den dongar daripado mulut manusio yang punyo gelaran profesor yang cerdik dan berani menyatakan kebenaran selain Dr Aziz Bari, yang biaso den tengok ialah profesor pengampu merapik dan melalut cari makan itu sahajo.
Nak cari orang bijak bersepah tetapi nak cari yang bijaksano huh payah2

Isreal Penasihat siapa?

Gerombolan tak laku kalau guna isu Israel sebab rakyat tahu itu semua wayang kulit babi sahaja tanpa niat lain selain menjatuhkan lawan...

Jumaat, 27 Januari 2012

Tiga orang tua nyanyuk masih gilo seks

Ni orang tuo nyanyuk tigo orang langsung takdo apo yang buleh ditauladan melainkan cerito burittt sajo yang dio suko...

Apek ni suka zina moral tolak tepi

Apek seko ni bukan main laie takut undang2 yang mengisahkan tentang moral sobab dio ni suko kojo2 terkutuk macam main dongan amoi sampai kono rakam mampos laa lu...

Khamis, 26 Januari 2012

Projek lembu tak gagal tapi berjaya rembat duit rakyat

Projek lembu di Plenet Zargus tak gagal kata menteri semak samun sambil air liur menjelejeh tapi berjaya melibas duit rakyat sebanyak mana mungkin masuk poket geng kepalo bana.

Lopeh ni apo laie alasan mamat buih ni pulak...

Isnin, 23 Januari 2012

Katak nak jadi kodok

Katak ni menamakan dirinya bos geng perkosa memekak siang malam mencari makan untuk diri sendiri kaum kerabatnya suruh memekak panggil ujan turun biar sama2 senang tapi dah jenis katak tak sedar diri tak tau dek untung padan la muko kaum katak yang melantik katak ni jadi bos

Jumaat, 20 Januari 2012

Cerita jubuq dah kembali

Bukan calang2 jubuq sampai peguam negara pun tunduk merayu mamposs la semua dengan keje bodoh ni...

Ustaz Azizan pun mula nak mengada ngada

tak kan muka PAS hati UMNO kot ustaz sepatutnya orang pandai agama tak lagak lagu ni apa cerita ni ustaz hang ngaji tang mana...

Khamis, 19 Januari 2012

Harta rakyat gua rembat mana boleh isytihar

gilo ko apo kau orang ni sapo hantu sanggup nak isytihar harto lobih separuh harto kami ni hasil titik peluh rakyat malu la wooiii

Isnin, 16 Januari 2012

Bila buaya mula menangis

Oii sehabat hati2 yo jangan leko bona kau orang tengok buayo tembago tu mulo menangis itu bukan sebarang tangis tu dapek dijujut (tarik) kaki k0k mampuih...

Hasan jahat mulut

Bila bercakap takdo sapo yang paling alim lagi mulia melainkan dio soghang sajo ingatkan alim sangat muhasabah diri bilo didugo ruponya bertambah jahat mulut dio ni

Hasan kaki crettt

Bila sebut nama Hasan teringat pulak pada cucu kesayangan Rasullulah s.a.w orang nya baik daripada tubuh badan hinggalah ke akhlaknya berbeza dengan Hasan yang duduk menyalak macam anjing tak tau dek untung sedang berkeliaran di Selangor.

Ahad, 15 Januari 2012

Elok bona la tu Asan usah rayu laie

Encik Asan memang dialukan alukan untuktidak merayu kepado parti beliau lobih baik dio tak berkotik laie dalam PAS sobab lobih banyak dio bercakap lobih buruk perangai dio terlihat...

Khamis, 12 Januari 2012

Rakyat dah muak dengar hal jubuq budak ni

Tutuplah semua hal bodoh ni toolong jadi Islam/Melayu yang lebih baik untuk tahun mendatang ni sepanjang kes ni berjalan takdo satu umat yang seronok baik orang politik atau tidak dah muak kes aib macam ni , bukak Tv kes jubuq bukak suratkabar kes jubuq bukak blog kes jubuq mampos la macam ni bila nak kedepan...

Bolehkah rakyat saman puak salah guna wang zakait ni?

Harap nanti ada juga hamba Allah yang bangun menegakkan kebenaran jika perbuatan puak ni menggunakan duit zakat sesuka hati memang salah patutkah rakyat menyamannya???

Celaka la kamu dah makan duit zakat lagi nak belit

Apa lagi nak kata melainkan celaka sungguh manusia jahanam yang menggunakan duit zakat yang dah tahu kegunaannya halal haramnya tapi masih nak berbelit belit

Isnin, 9 Januari 2012

Tanhniah Pakatan Rakyat

Diucapkan syukur dah tanhniah atas keputusan DSAI hari ini

Ahad, 8 Januari 2012

yahooo plojek sulah tunggu maa pecat la !

Apasai lu olang tak pikir panjang ingat wa helan ka lu pecat wa tu kicik punya hal wa boleh masuk gelombolan wa muleh bikin sinang maaaaa

Izinkan aku berlakon sodihhhh buat yang terakhir

Kalau aku bersorak nanti apa oghang kato pulak mako untuk mengelakkan kutukan berbiso mako izinkan aku berlakon untuk kali terakhir atas keputusan diorang pecat aku daripado parti biarlah aku buat2 sodih...

Sabtu, 7 Januari 2012

Masa tu jugak la samseng ni nak berhimpun

Punya la kuat ampu sampai agama pun jadi bahan diorang kalau la izin Allah gerombolan tumbang ke mana hala tuju samseng ni semua agaknya

Hasan ni lagi dilayan lagi dio gilo

Jangan layan je oghang gilo ni buek abih maso kau oghang yo lobih baik doakan dio copek berambus daripado arena politik tanahair ni kan sonang...

Permain agama memang keje diorang

Sampai tahap tu diorang permainkan agama memang jahat dan sungguh jahat kuasa punya pasal sanggup jadi macam tu huh rugi sungguh la kau orang

Jumaat, 6 Januari 2012

Dulu cantik sekarang serabai

Budak pompuan yang diharap dapat memertabatkan agamanya melalui ilmu yang dipinjam Allah kepada dia sekarang ni nampak makin serabai dan menyedihkan mak bapak bukan nak bawak jalan lurus tapi masih cakap besar tentang agama...

Selasa, 3 Januari 2012

Polis dah skrip lama

Dongar yo la jang daripado dulu sampai sekarang kalau perkaro melibatkan pembangkang mesti amaran, arahan, jawapan totap samo skrip dio tak beghubah biaso la...

Ahad, 1 Januari 2012

Mahasiswa pro pondan jugak yang selamat

Tak mau kono belasah mahasisiwa diingatkan masuk kelab mahawasiswa pro pondan ampu gerombolan sampai merah lubang taik baru la selamat.

Anwar, Mat Sabu, Mahasisiwa dan lain2

Inilah nama2 yang suka cederakan diri sendiri menurut pemimpin, pencacai dan pengampu gerombolan macam mana diorang cederakan diri sendiri mungkin dengan cara:

a) Menjolok lubang hidung sendiri
b) Menggigit kuku sampai tercabut
c) Hantuk kepala di jubo sampai berdarah

umNo tumbang rakyat selamat

Insyaallah datang hukum Allah tumbang hendaknya umNo kita bagaimana perangai pengampu dan pembodek masa tu adakah kembali normal atau bertambah gila membelasah rakyat

Polis biasa la maksum sesajo

Kalau dia bantai orang awam pun sapo buleh halang tugas dio terlampau mulia khusus untuk pemerentah sajo tahniah la den ucapkan
Terdapat ralat dalam alat ini

Arkib Blog