KITA JAGA ISLAM ALLAH AKAN JAGA KITA

ISLAM DAH AJAR TAPI KITA YANG KURANG AJAR


Jumaat, 30 November 2012

orang dah meluat tapi masih cakap bosa tu

parti gerombolan ni kalau cakap buleh tahan tak kalah tapi semuo yang berhimpun tu lupo makin lamo orang makin meluat...

Rabu, 28 November 2012

cerita polis jadi pencacai umno bukan luar biasa

polis pangkat bawah insyaallah mungkin tak terlibat sangat buat kojo haram jadah ni tapi kalau yang ado pangkat mungkin la harap2 dapek datuk ko tan sri ko...

Ahad, 25 November 2012

contoh Badar dan Uhud tapi hidup penuh rasuah

otak mereng apo pun buleh cakap nak ikut macam pahlawan Badar dan Uhud R.A konon tapi akhlak bungkus tikar bantal....

Selasa, 20 November 2012

Erdogan garang lawan zionis laknat tapi najib? hampeh

najib apo barang yang dio berani tak buleh harap...

UMNO memang juara berlakon

nak tunjuk bising konon prihatin bab agama nih tapi apa umNO dah buat pada Islam tak usah la nak cakap banyak elok la ada yang doa supaya umNO hancur

Khamis, 8 November 2012

Rakyat dihina takpo tapi jangan orang besar2

hebat undang2 dunio ni, ado manusio yang langsung tak buleh diusik atau dikritik tak buleh dicolek tapi samo2 kito tengok di akhirat nanti apo macam?
Terdapat ralat dalam alat ini