KITA JAGA ISLAM ALLAH AKAN JAGA KITA

ISLAM DAH AJAR TAPI KITA YANG KURANG AJAR


Khamis, 30 Ogos 2012

Ujian Allah kerana Hudud yang bangang bertambah bangang

Ni baru je sikit Allah uji hanya melalui Hudud semua jadi kelam kabut yang bangang bertambah bangang yang memang pandai pun ikut membangangkan diri...

Rabu, 22 Ogos 2012

nyanyuk ko mahathir ni

ado pulak suruh sokong setan, Allah dan Rasul selalu ingatkan jangan ikut setan apotah laie menyokong tapi bagi orang tuo ni lain pulak biar setan monang memang gilo pemikiran orang umno ni...

tv3 jangan gian nak gantikan iblis

nampak gayo tv3 memang dah tak sabar nak gantikan kojo2 iblis laknatullah habis yo ramadhan terus bergerak laju dalam kojo2 jahat tahniah la wooiiiii

macam mana kami nak sokong umno bongap

bilo mca parti yang mano bosnya kaki kongkek permainkan hudud umno diam tak berkotik penakut tapi bilo pas bersuara huh bukan main sial laie mulut masing membantai pas tu la salah satu sobab kami tolak umno

Jumaat, 17 Ogos 2012

biawak bernama nasa

nih lobai cari makan, dio nak masuk gerombolan tapi sogan2...

Rabu, 15 Ogos 2012

Nasa Mat Isa tu orang bungko

agak2 la jang dah bangang jangan la merapu bilo bercakap

Isnin, 13 Ogos 2012

nazri tu macam anjing menyalak

kito samo2 tengok 5 atau 6 tahun atau esok atau bilo2  macam mano mamat ni buleh menyalak laie tak?

Majlis fatwa tu pencacai cari makan

 nama majlis tu indah tapi perangai ahlinya tak ubah macam pelacur sanggup menjual agama untuk cari makan

Jumaat, 10 Ogos 2012

Krisis air selangor ciptaan dajal

dajal yang berkeliaran di selangor cuba bertindak jahat dengan mendatangkan ketakutan dan kerisauan rakyat selangor melalui krisis ciptaan mereka...

Rabu, 8 Ogos 2012

ulama daripado TUMpat konon tapi bangang

Ado sorang kononya ulama ado pondok pengajian laie tapi bilo bercakap terus nampak bangang agak den pondok dio ni bukan ajar agamo tapi pondok durian la tu...

Isu royalti kerajaan macam bangang

Ku Li dah bagitau isu tak bosa pun petronas ikut apo yang termaktub abis cerito nak buek apo jawatankuaso bingai tu laie

Ahad, 5 Ogos 2012

beruk kawan den namo dio jos ken

handal la kau jang baru dapek tangkap anak beruk tapi paling cun bilo kau bagi namo dio jos ken macam samo namo dongan si penipu dan pemongak yang di bolo dokek mat monggol tu pulak

daripada mahligai akhirnya ke muzium

sampai masa nanti kito akan lihat muzium akan penuh dengan koleksi mahligai mewah orang atas awan dipamirkan...

tok pa paling bangang

dio ni manusio paling lantang dan kehadapan menyakiti orang kampung sendiri macam abu jahal menyakiti orang yang beriman waktu Islam mula tersebar...

umno lahirkan pemimpin macam ni punyo parah

torang2 menapikan hak negeri yang sepatutnya menrima royalti lepas buek2 lupo melalak kato mereka berlaku adil memang gilo tak ponah terpikir dek kepalo otak den jenis orang macam ni

Khamis, 2 Ogos 2012

bangkai punyo undang2

yang buek jahat lopeh, yang menibai duit rakyat bebas tapi yang membawa kebaikan dan kebenaran pulak ditangkap, apo laie nak kato kalau tak bangkai namo nyo
Terdapat ralat dalam alat ini

Arkib Blog