KITA JAGA ISLAM ALLAH AKAN JAGA KITA

ISLAM DAH AJAR TAPI KITA YANG KURANG AJAR


Isnin, 29 Oktober 2012

umno tak boleh dipercayai menjaga ISLAM

sekian lama parti nih langsung tak boleh diharap dan langsung hampeh tak boleh diyakini untuk mendaulatkan ISLAM

Khamis, 25 Oktober 2012

Melawak la lagi ustaz Azizan

padan la muko konon adik beradik dengan umno sekarang amik la bala simpan dalam seluar bebaik...

Rabu, 24 Oktober 2012

wal la wei takdo modal lain ko selain agamo dan perkauman

kepado parti yang gomar main isu perkauman dan agamo semoga copek la mampus terutama pado PRU13 ni, kalau dah bangang bona berpolitik bersaro duduk ghumah bosa kan tolo....

Jumaat, 19 Oktober 2012

UMNO/Najib penakut pada MCA

memang sah penakut sobab tu den tak selera nak sokong penakut menegakkan yang bona kalau dongan bangso sendiri bukan main laie kau kan...

Soi lek nak semua gilo seks mcm dia

ni cina kaki kongkek memang tak berguno dio nak semua orang buruk akhlak macam dio

Khamis, 18 Oktober 2012

Chua soi hai babi segala babi

dah la kaki kongkek lagi nak masuk campur hal orang lain mampos la lu ...

Ahad, 14 Oktober 2012

celaka punya penyamun mana lu amik 40 juta tu

sapo yang bagi duit sampai ompek puluh juta tu setan mano yang banyak duit macam tu

SPRM buta mata kanan

hanya mata belah kiri sahaja yang elok macam daj..sebab tu apa juga kesalahan dan aduan berkaitan pihak pemerintah semua bersih mampos.........

kabinet bayangan nampak macam cun je

bagus jugak idea ustaz subky nih dalam bising2 orang belah umno/bn maka apa yang dihidangkan agak realistik untuk disokong

Selasa, 9 Oktober 2012

Mulut dengan hati sama busuk si Nasharuddin ni

agaknya dondam kalah pemilihan dulu tak selosai laie maklum la tongah sodap makan kiri kanan tetibo kono sepak keluar sampai  mampos la berdondam...

Ahad, 7 Oktober 2012

aku banyak duit kau apo sebok kata Ali ketam

HOi diam2 la aku nak buek kenduri 7 hari tujuh malam pun apo kau kesah anak aku nak suntut biarlah...

Khamis, 4 Oktober 2012

Orang malaysia nak PM yang bersemangat la woii

ajak debat takut, ajak bincang pun kecut setakat cakap depan penyokong sendiri atau pun main hantar samseng apo barang, berani lawan la pembangkang cara lelaki sejati...debat la tengok sapo lebih berkarisma lopeh tu baru rakyat buek penilaian.

Penyakit Ali ketam semakin parah

Banyak manusio gilo akhir zaman ni tapi yang paling gilo den tengok ialah mamat bernamo Ali Kotam ni.
Dio la manusio paling paling gilo dalam buek kojo gilo, sampaikan nikah kawin belanjo duit ontah daripado mano semato mato nak menjunjuk dan masuk rekod mampos la macam ni woii
Terdapat ralat dalam alat ini