KITA JAGA ISLAM ALLAH AKAN JAGA KITA

ISLAM DAH AJAR TAPI KITA YANG KURANG AJAR


Jumaat, 28 Ogos 2009

Terbukti memang ramai yang jahil...

Sekarang suku sakat Islam Hadhari dah semakin nampak kebejatannya nak jalankan hukum Allah pun berdalih dalih banyak alasan nak cuba tunjuk lebih pandai daripada nabi s.a.w.

Tambal pulak 1Malaysia ni lagi la hancur lebur agama jadinya.

Khamis, 27 Ogos 2009

Jalan makin terang

Nampak kalau berterusan macam ni jalan untuk UBN bungkus tikar bantal makin cerah dan gilang gemilang, maklumlah gerombolan ni dah biaso monang bertahun tahun bilo kono bab kalah terus lomah tak mampu nak bangun dan muhasabah diri mengapo selalu kalah dan ditolak rakyat.

Kalau tak sobab bantuan agensi kerajaan yang lebih sudu dari kuah raso raso laie copek padam jojak gerombolan ni...

Selasa, 25 Ogos 2009

Tahniah daripada penyokong gerakan rakyat dan pencinta agama

Sepatutnyolah kito semua penyokong gerakan rakyat dan pencinta agamo bersyukur atas kemonangan calon PAS di Permatang Pasir, pado umNO kalau masih takuk tu bakal hancur la kau jang...

UNDI ANDA BERHARGA

SELAMAT MENGUNDI DI DUN PERMATANG PASIR, PILIH PEMIMPIN YANG ADO AKHLAK JANGAN PILIH KAKI KOBEH NANTI MENYOSA TAK SUDAH...

Isnin, 24 Ogos 2009

Adun Lunas yang tak lunas langsung...

Mamat nih tinggal diLunas sodap namo tompek tu cumo dio nih jenis tak berapo nak cerdik sobab tak tau macam mano nak Lunas kan harapan rakyat yang pilih dio jadi wakil tempoh hari.

Jumaat, 21 Ogos 2009

SELAMAT BERPUASA DAN SEMOGA RAMADAN INI MEMBAWA SERIBU MAKNA KEPADA KITA SEMUA

Jumaat, 14 Ogos 2009

Siapa Harussani ni???

Kepada mufti Perak jangan nak melebih lebih tak ingat bila bercakap, Sapo kamu nak halau orang keluar daripado negara ni.

Kalau nak jago agamo buek betul betul jangan bangan lagak pulak, cermin diri tu dulu jangan jual agamo untuk kepentingan diri sendiri.

Khamis, 13 Ogos 2009

Anak sapo, bapak sapo yang tak tau adab ni


Sapo punyo anak dan bapak la yang tak tau adab konon nak belo Islam tapi akhlak macam setan, mano la dio orang belajar mencarut sambil belo agamo ngokkk ....

Rabu, 12 Ogos 2009

Tolong cari Pengkhianat ini

Bila manusia yang jadi TPM tuduh Anwar pengkhianat Melayu mako disambut riuh rendah oleh pencacai dan pengampu sampai berdemo lagi. Bila baca tulisan pado kain rentang tu jelas nampak salah satu pencacai dan pengampu tu ialah persatuan kontraktor.

Dah sah sah tak lain tak bukan lopeh ni banyak la dapek kojo ''given'' tak payah laie poie undi bro tu baru buleh sonang.

Cumo nak diingat pado puak yang berdemo tolong cari laie senarai namo pengkhianat selain DSAI buleh???

1) Kato orang tanah Melayu Johor banyak yang tergadai sapo pengkhianatnya?

2) Sapo pemimpin yang selalu merendahkan mertabat agamo Islam cari pengkhianat bosa ni

3) Bahaso Melayu dipijak pijak sapo pulak pengkhianat dalam hal ni?

Dan banyak laie pengkhianat lahanat yang menyusahkan Melayu diluar sano tu...

Isnin, 10 Ogos 2009

Mana Harus sana sini???



Nih apa ke hal dewa segala dewa ni buleh terpacak kat batu caves nih Tok Harus sana sini dari Perak tolong jawab sikit...

Khamis, 6 Ogos 2009

Jangan mengarut la

Jumaat ni kato pemudo amNO mereko nak berdemo dongan pemudo PAS pasal kes Ronnie perlu diingatkan pado pemudo PAS jangan la buek kojo mengarut bercampur gaul dongan dio orang.

amNO kato demo nih bukan budayo kito tapi apo hal pulak ubah pendirian sekarang, sah sah memang lidah tak buleh pakai...

Selasa, 4 Ogos 2009

Israel ke Malaya???


Pagi pagi laie sahabat den dah bagi soalan berkaitan gambar kt atas ni dio tanyo gambar ni
ambik dokek mano Israel ko Melaya?

Den pun susah nak jawab sesekali tengok macam Israel sesekali macam dokek Melaya pulak...

Sabtu, 1 Ogos 2009

Mana pergi tok Mufti semua???


Apa kata Harussani bila Najib kalung bunga di patung ditugu negara, halal ke haram atau harus sana sini.

Berjuang sampai penghujung nyawa...

 Jangan takut berjuang bukan mudah mengubah kejahatan kepada kebaikan kami kagum dengan keberanian anda semua!!!

Selamat berjuang

Kepada pejuang rakyat kami ucapkan semoga himpunan mansuhkan ISA akta zalim ni akan berjaya mencapai matlamatnya.
Terdapat ralat dalam alat ini