KITA JAGA ISLAM ALLAH AKAN JAGA KITA

ISLAM DAH AJAR TAPI KITA YANG KURANG AJAR


Ahad, 30 September 2012

kemana samseng ni berambos kalau gerombolan kalah

ke mana agaknya hala tuju si samseng ni kalau parti setan dikenali ni kalah bungkus tikar bantal?

Penggadai tanah milik Melayu tersohor

Tahniah kepada bangsa Melayu kerana selama ini memilih pemimpin Melayu yang tersohor dalam bab menggadai tanah milik bangsa sendiri, slogan hidup Melayu akan jadi mampos Melayu... Pengerang akan jadi kerang!!!

Selasa, 25 September 2012

memang dasar haramjadah OKU dipandang sepi

cong wei pun bukan la bagus sangat buleh la tapi disanjung tak ingat dunio tu sumo kojo orang politik tambah2 nak PRU ni, setakat pingat perak cubo tengok altlet lain dapek pingat omek  tak pulak kecoh macam orang Malaysia

Rosmah tak malu ke keliling tutup aurat

hati dio memang golap , dongan Allah pun selambo apo laie dongan mahluk memang jenis susah nak ajar la ...

bingai punyo umno asik2 jos soros asik2 yahudi

umno yang bergelumang dengan yahudi buat2 buto pulak pemimpin dio orang jumpo orang yahudi tak salah pulak berubahlah umno berubahlah...

Ahad, 23 September 2012

najib mintak sepenggal tapi rakyat akan penggal dia dahulu

usahkan sepenggal seminit sesaat pun jangan bagi jahanam negara

lawak sial yahudi cemburi malaysia ada kapal selam karam

bodoh punyo manusio dah tau bangang jangan bercakap suratkabar pun sama bangang

orang bantah hina nabi umno sibuk hina orang

sah tolol orang dah nak kalah ni memang selalu bertindak macam orang nyayuk, tu la lain kali jangan berkawan dengan yahudi laknaktullah

Khamis, 20 September 2012

Mufti penjual agama berlesen

gelaran dan jawatan ni memang baik dan jika dijalankan amanahnya insyaallah ramai yang dapat manfaatnya, tapi apa yang kita lihat sekarang jawatan mufti ni hanya lesen bagi seseorang mengaut hasil walaupun dengan jalan hina...

Rabu, 19 September 2012

Pengampu serbu SUARAM

pengampu tahap bungko tak berlengah lengah nak jalankan kojo tambah2 laie kalau melibatkan pihak bertentangan dasar dan pendapat dongan gerombolan den berdoa bona agar pengampu dilonyapkan jiko izin tuhan gerombolan kalah bungkus tikar bantal....

Selasa, 18 September 2012

Keliling kita pun bersepah orang yang hina nabi

tak payah susah2 pergi jauh disekeliling kita pun bersepah orang yang suka menghina Allah dan Rasulnya tak percaya tengok puak2 yang menolak hukum Allah...

Isnin, 17 September 2012

sanggupkah gerombolan kutuk yahudi sial tu

persoalanya sejauh mana kesanggupan gerombolan mengutuk perbuatan biadap yahudi sial sebab mereka macam isi dan kuku

Malaysia selamat bila gerombolan pupus

kau orang sambutlah apo hari pun selaie gerombolan memerintah takdo yang selamat terutamo oghang Melayu....

Sabtu, 15 September 2012

umno kalau nak diterima berubahlah bukan pakai samseng

nak rakyat terima terutamo golongan mudo bukan susah bona umno mesti cakap serupo bikin, bukan cakap tak serupo bikin atau cakap tak bikin2, berontilah cari pengaruh pakai samseng takdo pekdah buek orang meluat ado la...

Khamis, 13 September 2012

samseng yang miskin

bilo tengok gayo dan gelaran buleh tahan mamat sorang ni, kalau bercakap  berbuih mulut tapi sayang nak belanjo anak skolah pun kono merayu pado oghang lain...

Jumaat, 7 September 2012

Polis ada masalahke dengan pembangkang

Polis ni kadang2 nampak gah pado slogan tapi bilo bertindak selalunya pilih kasih

Khamis, 6 September 2012

Ya Allah susahnya kami nak nak kembangkan perniagaan

Ya Allah berat betul dugaan yang engkau berikan dalam usaha kami untuk memajukan perniagaan yang menjadi punca rezeki kami sekeluarga, sedih jugak bila tengok orang senang dapat duit sampai RM250 juta untuk berniaga tapi tak jadi apa... Allah engkau la Maha Mengetahui

Rabu, 5 September 2012

malu mengaku umNO

dah jadi tabiat sekarang ni dimano2 orang umNO yang cerdik sikit malu nak mengaku ahli sobab kelakuan ahli partinya yang kurang ajar dan tk senonoh...

Isnin, 3 September 2012

Perkasa akan pupus jika gerombolan kalah

jika diizinkan Allah gerombolan kalah pasti kita akan lihat banyak NGO pengampu akan pupus insyaallah
Terdapat ralat dalam alat ini

Arkib Blog