KITA JAGA ISLAM ALLAH AKAN JAGA KITA

ISLAM DAH AJAR TAPI KITA YANG KURANG AJAR


Rabu, 30 Disember 2009

Masih tak mau berhenti

Nampaknye 2009 dah nak menutup tirainya dengan pelbagai kenangan suka dan duka, namun begitu hanya satu puaka yang masih tak mau berhenti mahu pun berubah menjadi lebih baik daripada semalam, hari ini dan mungkin esok.

Puaka ni memang takdo maso nak pikir hal lain walaupun tahun dah hampir nak berubah, kojo rasmi puaka ni ialah menyusahkan dan menyakitkan hati rakyat adonyo, puaka ni tak lain tak bukan ialah orang orang politik yang celako dan mencelakokan langsung tak membawa kebaikan pado Agamo, Bangso dan negaro.Bergaduh,bertelagah sampai terlupo amanah yang rakyat berikan dahulu...

Sabtu, 26 Disember 2009

Kalau la kabar angin PAS Selangor nak blah daripado PR nak jadi bebas atau nak bersatu tubuh dongan umNO hissss rugi bosa la kau orang, zaman dah berubah rakyat dah cerdik tau usah la buek kojo bodoh, nompah malang la kalau join umNO sobab peratusan yang tolak umNO semakin membosar selaie umNO tak mau berubah dan masih dongan dasar dan caro yang lapuk.

Kalau umNO hebat parti tu mesti berani bergorak ateh kaki sendiri tanpo SPR, Polis, dan mano mano kaki ampu yang meyusahkan rakyat...

Selasa, 22 Disember 2009

Mampus la makan duit haram

Enjin bosa bapak gajah tu hilang sorang pun tak tau biar bona bro, daripado 2007 sampai sekarang baru nak siasat baru nak bagitau rakyat hisss kurang ajar betul la sapo yang menjago hak negaro tapi belot.

Sapo mentori pertahanan 2007 tu bro tak kan la dio tak tau langsung, barang bosa hilang bukan barang kocik apo nak jadi Malaysia ni, sial tak sudah sanggup jadi barua dan mendodahkan Malaysia pado ancaman. Mampus la makan duit haram sapo yang mencurik tu...

Sabtu, 19 Disember 2009

Selamat Menyambut Maal Hijrah

Assalamualaikum bersyukur kita masih lagi diberi kesempatan menyambut kedatangan tahun hijrah ini, semoga Allah memberkati kita semua dan diberi rahmat dan kasih sayangNYA...

Jumaat, 18 Disember 2009

Mabuk la

GST tu adalah hasil daripado rakyat didahulukan pencapaian diutamakan, tahniah kerajaan biar hancur jiwo rakyat janji kao sumo sonang lenang...

Isnin, 14 Disember 2009

Ampu sampai mati

Media pengampu nampaknya masih tak sedar diri yang mereka memang kaki ampu dan selalu mencari cari kesalahan pihak pembangkang, mereka mengaku telus, adil dan terbuka tetapi bila kena bab pemimpin yang mereka ampu kocut telur la mamat ni semuo.

Rabu, 9 Disember 2009

Hati hati sedaro kalau poie Siam tu nanti jangan melencong ontah ke mano pulak...

Sabtu, 5 Disember 2009

Buleh blaaa lu

Apo beza MD SAID TU blah daripado SPRM diganti oleh orang baru Si KASIM tu, perangai totap samo kaki ampu dan bersekongkol dalam banyak hal yang menyakitkan hati.

Kalau setakat nak cari salah pembangkang den pun buleh jadi ketuo jang...

Selasa, 1 Disember 2009

Bau Bangkai

BTN tak perlu dipertahankan lagi bro, jangan buek buek tak paham pulak isi kandungan kursus BTN tu sampai bilo nak kencing orang. Laie satu ingat kato Tun M tu Umno dah busuk sampai usus dan pastinyo bau macam bangkai...
Terdapat ralat dalam alat ini