KITA JAGA ISLAM ALLAH AKAN JAGA KITA

ISLAM DAH AJAR TAPI KITA YANG KURANG AJAR


Ahad, 25 Disember 2011

Lembu lembu zaman sekarang

Lembu lembu zaman sekarang tak boleh tegur tak boleh larang
Lembu lembu zaman sekarang duduk kondo tak duduk kandang
Lembu lembu zaman sekarang tak cukup di Melaya duk pulak Singapura
Lembu lembu zaman sekarang senang hati tapi masih gian nak mencuri
Lembu lembu zaman sekarang cakap pandai tapi otak bingaiiiii...

Jumaat, 23 Disember 2011

Asan tak kisah

Kalau den sebagai Asan apo yang den perlu pikir sekarang ni ialah menunggu bilo la dio orang ni nak sepak den keluar daripado parti kalau den keluar sesajo nanti malu pulak rasonyo silap2 hidup den tak tontu arah pulak nanti. Kalau kono sepak keluar sodap la sikit nak berkokok

Selasa, 20 Disember 2011

bila lembu ke Singapura

Bertuah la kau lombu woii dah la top dapek pulak duduk kondo mewah dah tontu la cemburu binatang kerabat yang lain

Jumaat, 16 Disember 2011

Bersyukur benar aku kalau mamat ni blah dari PAS

Dah lama kami penyokong PAS tunggu mamat berdua ni blah daripada PAS walaupun kami bukan ahli PAS cuma orang muda yang minat dengan perjuangan PAS/PKR bagi kami tak rugi langsung kaki haprak ni keluar dan masuk Gerombolan.

Rabu, 14 Disember 2011

Cuepacs jangan jadi kopek

Andainya dah tau RUU yang bakal datang ni banyak menyusahkan kaum pekerja maka apa yang ditunggu lagi bangun berjuang gerakan ahli demi kebaikan bukan duduk atas kerusi macam mintak sedekah

Jumaat, 9 Disember 2011

Pengotor sampai main taik

dah masuk dek setan dio orang ni sampai camtu sekali perangai tingkah laku diorang, den ghamai gak kawan geng Penang tapi takdo pulak yang seselekeh diorang

Isnin, 5 Disember 2011

Pelakon lucah ni jahat mulut sebab umNO jugak

Dia ni dah buruk rupa perangai apatah lagi nak mengajar orang tengok dulu la apek lebih baik lu jaga parti lu supaya lebih baik dan lebih dipercayai daripada mengganggu hak orang lain.

Mak lembu jangan buat2 mengamuk

Hai dah rembat kenyang lagi mau bising lagi mau belit2 cilakak punya mak lembu

Ahad, 4 Disember 2011

Cakap boleh tahan tapi rasuah jadi mainan

Berhimpun lepas tu kutuk orang jatuhkan maruah sampai tahap hina memekak nak bela Melayu dan Islam tunjukkan ahklak malaikat akhirnya rasuah jugak dibalunnya

Pelakon lucah ni semakin melampau

NI cina apek kaki betina ni hasil didikan umNO mak bapak dia tak ajar ke jangan kacau hak orang bodo punya orang...

Jumaat, 2 Disember 2011

Bila gerombolan berkumpul

Benda paling mudah difahami bila gerombolan ni berkumpul mereka akan menyamar macam malaikat bersih suci tapi hakikak rakyat semua tau la

Selasa, 29 November 2011

Mentori mada

Kalau dalam bahaso negori mada tu bermaksud orang yang mempunyai kebangangan tahap serius macam yang kito lihat bilo seseorang mentori bercakap macam Rais pengampu tu.Kalau dio bercakap bukan ikut fakta tapi main hontam sodap mulut dio yo...

Undi la lagi padan muko

Padan muko semuo lain kali bilo oghang suruh undi plih la pemimpin yang berjiwa Islam bukan yang jenis mengalabah macam gerombolan sekarang sapo yang susah kojap laie macam2 akta ado malah tak pakai seluar dalam pun buleh kono ISA

Isnin, 28 November 2011

Makcik tak bisnes lembu nak oii

Kuwang ajar la kau orang ni makcik mano ado bisnes lombu ado ko patut muko ese kau kato muko bisnes lombu bodoh punyo oghang, muko macam makcik ni kalau jual kapet ko perabot ko logik la sikit cisss.

Sabtu, 26 November 2011

Hijrah kepada pemimpin yang lebih baik

Bertahun dah kita tengok muka yang sama memimpin macam2 masalah yang berlaku ada yang terang terang kelepet duit rakyat maka wajib puak ni disingkirkan

Selasa, 22 November 2011

Lantik menteri yang cerdik dan bijaksana

Satu perkara yang den tengok jika seorang menteri mulo bercakaptentang sesuatu isu perkara paling asas ialah merapu sebanyak mungkin supayo orang kampung tercongang bangang tak paham akhirnyo diam.Moralnya nak cari orang bijak ramai tapi yang bijaksana satu dalam sepuluh.

Isnin, 21 November 2011

Tahniah pasukan Malaysia

Pingat emas dan mempertahankan kejuaraan sudah cukup menutup kesombongan Indon

Jumaat, 18 November 2011

Akibat tamak disumpah jadi lembu

Nak cepat kayo punya pasal rembat duit rakyat akhirnya satu keluarga telah disumpah menjadi lembu oleh sang kelembai kini keluarga tersebut terkial kial memulihkan diri mereka agar kelembuan mereka tidak menjadi cemuhan rakyat jelata.

Selasa, 15 November 2011

Asal jadi duit haram halal tolak tepi

Bagi projek lembu dia buat projek lain bagi jaga duit zakat pun kene tibai tu la masalah kalau dah biasa makan benda haram.

Jumaat, 11 November 2011

Dasar penyangak tetap penyangak

Memang angin satu badan memang hilang sabar celako sampai ke usus duit amanah buleh kau kelepet sesuko hati sial punyo penyangak lombu

Celako punyo tokey lembu

Tokey lembu paling celako ado ko patut duit bela lombu diboli ke kondo kalau bilo kandang takpo la jugak haram jadah punyo tokey lobih lombu daripado lombu

Rabu, 9 November 2011

Projek lembu pun nak belit

Memang tak tau malu patut la lombu kt Gomeh paneh miang tengok muko kau orang

Rabu, 2 November 2011

Banyak cakap jugak apek pelakon lucah ni

Orang berusaha nak buat baik tetapi apek pelakon lucah ni sebok mengutuk masuk campur benda yang dia sendiri tak paham bangang tak abis malu la parti yang pilih orang kurang akhlak ni jadi bos...

Isnin, 31 Oktober 2011

Ada gelaran Dr pun sesekali dungu jugak la Elton mesti suka dia

Tengok pada pencapaian akademik bagus boleh la harap sekurang kurangnya yakin juga la orang nak dengar cakap dia tapi semua tu bukan la jaminan bahawa ilmu yang ada dalam dada mampu memberikan hujah dan pandangan yang baik sekali Allah uji lalu jadi dungu Dr sorang ni.

Patutlah maksiat makin bertambah subur ulamanya syok sendiri hujahnya longgar maklum la orang makan gaji.

Sabtu, 29 Oktober 2011

Berbelit belit nak cari kebenaran buat je semua undi pos

SPR ni benda mudah disusahkan benda susah nampak mudah senang2 buat je semua undi pos kan senang buleh lena tidur malam

Hasan cakap besar

Bilacakap berdegar degar buang parti buang sahabat macam dia sorang je yang terlebih Islam kat Malaysia ni cakap dan pandangan parti tak mau dengar apa jenis orang ni?

Jika Sultan dan Raja tersilap bagaimana?

Sejak aku ni mula bernafas sampai la umur hampir 40an ni satu bab ni memang tak paham bagaimana rakyat jelata macam aku nih nak bersuara menegur untuk kebaikan jika Sultan atau Raja melakukan kesilapan, tolong la ajarkan kepada aku macam mana? Tegur kasar nanti derhaka tegur cara baik pun jadi derhaka abis macam mana nak buat agar semua menjadi elok.

Kadang terpikir jugak sedangkan Rasullullah yang maksum pun Allah tegur apa lagi la kita manusia yang tak seberapa ni.Aku bimbang Sultan dan Raja ni orang baik baik cuma perosak yang punya kepentingan ambil kesempatan menggunakan baginda menewaskan pihak tak sehaluan.

Rabu, 26 Oktober 2011

Bertambah malang Perkasam

Pilih la calon yang normal sikit kepalo otak dio ni pilih orang kurang masak memang nak menompah malang la

Ahad, 23 Oktober 2011

Otak tersimpul



Belajar tinggi bagus banggo omak bapak, bangga den ni ha tengok ekau kak oii tapi satu yo masalah dah terlampau tinggi belajar akhirnyo otak pulak tersimpul sayang seribu kali sayang

umNO selalu jadi bahan lawak lucah

Selalu la den tengok umNO ni selalu jadi bahan lawak bila sembang bab politik, mana taknya bab cipap, liwat seks raba tetek umNO cukup ke depan sampai ahli sendiri pun naik malu...

Jumaat, 21 Oktober 2011

Kami sokong Aziz Bari

Demi kebenaran dan cahaya keilmuan yang sebenar benarnya kami mengutuk kezaliman kebodohan pihak yang buta dan dungu dan sekutu jahat mereka atas apa jua mereka lakukan ke atas insan bernama Aziz Bari. Lawan tetap lawan

Khamis, 20 Oktober 2011

Sultan juga manusia hamba Allah

Allah dan Rasul tak ajar hamba dan umatnya tunduk dan patuh kepada makhluk melebihi sepatutnya, Allah pun menegur Rasullulah jika perbuatan baginda bertentangan dengan kehendak Allah inikan sultan atau diri kita yang tak seberapa ni, perlu diingat Rasulullah semulia mulia mahkluk pun boleh ditegur...

UIA jangan main gilo

Nak kene sumpah ke kao orang bertindak macam orang takdo akal jangan jadi bodoh lain kali hujah lawan hujah fakta lawan fakta bukan guno kuaso bodoh!!!

UMNO lagi celaka mengatakan Sultan binatang mana polis mana pihak berkuasa???

Selagi umNO/bn memerintah semakin hancur la nilai murni manusia dinegera yang kami cintai ini

Tu sebab U kita hanya lahirkan orang dungu

Kami sokong Aziz Bari dan mengecam tindakan bodoh tak berperinsip UIA yang nampaknya memang jadi talibarut politik bodoh

Isnin, 17 Oktober 2011

umNO terlatih mencari dan mencipta kisah cipap!

Kalau tak liwat, rogol kalau tak rogol ramas tetek kalau tak hisap anu tu la kepandaian umNO, cari la benda yang lebih berfaedah, Hujah lawan hujah debat dengan debat ilmu dengan ilmu baru la cun bukan cerita lubang sepanjang maso jang oii

Perluke rakyat berterima kasih pada pemimpin

Perlukah rakyat dipaksa berterima kasih pada pemimpin sepatutnya pemimpin perlu sedar diri kuasa yang ada pada mereka datang daripada rakyat bukan daripada longkang busuk!

Rabu, 12 Oktober 2011

Rakyat yang lantik pemimpin jadi jangan lebih2

Rakyat berhak tahu apa pemimpin mereka buat tak kira raja, perdana menteri atau sapo saja yang dilantik tanpa rakyat jangan harap la mereka mampu merasa hidup mewah malah terlebih lebih mewah sedangkan rakyat terjulur lidah menanggung beban.Tanya diri sendiri apa sumbangan anda pada rakyat???

Sabtu, 8 Oktober 2011

Kenapo Perkaso macam bangkai

Yang dikacau sesamo bangso, Islam, orang yang berkato benar selain daripado tu diam bilo ado orang mencemuh agamo tak pulak bangun apo jenis orang macam ni? tak ko sial

Selasa, 4 Oktober 2011

Hudud untuk Islam tapi orang lain pulak yang gelabah

Hudud tu hukum Islam bukan untuk kapir benda mudah kalau cuba paham tapi masalahnya buat2 tak paham saje nak cari untung dunia.

Khamis, 29 September 2011

Berlagak nak bela Melayu konon

Setakat cakap dan jual nama Melayu untuk cari makan pandai la kao orang tapi bila betul2 ado Melayu hidup susah bilo agamo dipermainkan mano kao orang berambus hilang? taik la orang pekaso

Selasa, 27 September 2011

Jika dulu lagi umno utamakan Islam

Jika daripada dulu lagi umno utamakan Islam pasti banyak perubahan yang kita lihat hari ini tapi sayang kerana mereka pentingkan dunia maka Islam terpinngir dan hanya dijadikan umpan demi kepentingan nafsu...

Sabtu, 24 September 2011

Mudahnya TPM kene kelepet

Pangkat kedudukan boleh tahan Timbalan Perdana Menteri (TPM) tapi sayang semua tak menjamin bahawa TPM ni bijaksana bolehke kerana cakap seseorang yang entah sihat entah senget diguna pakai nak rampas Selangor pikirrrrrrr la woiiiii

SPRM dan LOyar Buruk upahannya memang hampeh

salah satu jabatan kerajaan daripada banyak2 yang berlagak hampeh paling hampeh bapak segalo hampeh, dunio lopeh akhirat belum tentu, berlagak macam babi didunia kt sana pasti samo

Sabtu, 17 September 2011

Talibarut mana pulak yang serang rumah abg Mat

Talibarut mana dio orang ni atau pun puak yang selalu jual nama Islam untuk tarik perhatian ahli tapi perangai macam iblis

Siasat peniaga Pakistan sebelah ni apa status dia

BUkan buleh percaya ni PM Bangla pun dah bagi kenyataan menakutkan maka POlis cepat siasat dakwaan tu jangan buat buat pekak badak lagi...

Selasa, 13 September 2011

Macam bangkai kejap kene jajah kejap tidak pulak

Habis selama ni sambut merdeka untuk apa? merdeka daripada beruk ke tapir

Khamis, 8 September 2011

JAIS ni yahudi ke Islam?

Kalau la sampai berita ni pada orang yahudi pasti mereka berguling suka hati kerana tak payah susah payah cari idea nak hancurkan agama Islam cukup la ada badan bertopeng macam JAIS amik alih peranan mereka menghancurkan Islam...

Selasa, 6 September 2011

Dah la bodoh berlagak pulak

Ni Jabatan paling bangang dalam sejarah manusia buat ceramah agama nak jadikan manusia kembali ke jalan tuhan punya la payah banyak kerenah macam agama mak bapak dia punya tapi kalau hiburan melampau tak berketik pulak hantu yang duduk makan gaji buta dijabatan ni.

Sabtu, 3 September 2011

Kami selalu dengar kehebatan Mat Indera

Tak salah jika kita semakin dewasa dan matang dalam menilai kembali sejarah pejuang dan perjuangan setiap daripada mereka dalam menuntut kemederkaan negera ini.Jika ada kekeliruan harus diusaikan jika ada yang tersisih harus diketengahkan jika ada yang sengaja dipadam peranan mereka dalam perjuangan harus juga dikembalikan hak dan maruah mereka untuk tatapan anak cucu nanti...

Jumaat, 2 September 2011

Sampai masa berkuasa nanti baru bercerita

Gerombolan tengah nazak kau orang bagi pulak peluru sepatutnya isu sejarah ni jangan diungkit bila kau orang dah berkuasa nanti baru kau orang bercerita perkara yang sebenar pada anak cucu setakat ni jangan la betul2 buat gerombalan naik tocang semula

Ahad, 28 Ogos 2011

Apa lagi yang patut dijual oleh gomen

Habis satu jual lagi satu lama2 tinggal sependa sendiri pun nak dijual

Selasa, 23 Ogos 2011

Syarikat kerajaan memang bangang

Tak satu pun yang tak sekolah semua sekolah tinggi cakap berabuk dapek gaji bosa semua cukup tapi ruponyo bangang tahap tapir, meniago tak ponah untung mampos la korang mengabih duit rakyat

Isnin, 22 Ogos 2011

Melayu akan bersatu jika gerombolan pupus

Harta peninggalan penjajah ni la yang buat orang Melayu hancur lebur jika takdir Allah harta peninggalan penjajah ni pupus maka insyaallah selamat dan bersatu la Melayu dunia akhirat

Khamis, 18 Ogos 2011

UMNO hanyut PAS pun bakal terlingkup

Dua2 sawan harapkan menjaga agama tapi hampeh, cakap pandai berbuih buih mulut tapi bilo berlaku pencabulan pado agamo diam tak berketik takdo telur.

Melayu Islam kian terhakis kita makin bodoh

Dalam sibuk2 berpolitik merebut kuasa pemimpin Melayu/Islam terlepas pandang musuh semakin berani merobek Islam daripada berbagai arah.Tahniah atas kebodohan kita semua...

Jumaat, 12 Ogos 2011

Sial la ezam MCA hina Islam lu tak bising

Lu dengan geng lu memang sial habis bila MCA selamba menghina Islamlu diam macam tapir...

Khamis, 11 Ogos 2011

Bila nak habis kisah SPR hantu ni

Degil dan berlagak sungguh hantu hantu dalam SPR ni hanya harap cepat mampos mungkin semua jadi baik kembali

Khamis, 4 Ogos 2011

Khalid siasat dahulu agama jangan main main

MB Selangor jangan gelabah sangat kami ni memang penyokong PR tapi bab agama jangan main main siasat dulu benar ke tidak apa JAIS buat kalau memang ada usaha nak menjahanam Islam mampos kao orang nanti kalau terbukti takda baru buat tindakan sepatutnya sikit2 mintak maap atas alasan perpaduan agama jadi korban.

Selasa, 2 Ogos 2011

SPR jangan jadi kurang siuman

Sombong berlagak cakap besar kurang ajar tak mau dengar cakap orang lain, kalau mampos gerombolan ni la yang pertama patut dibungkus.

Selasa, 26 Julai 2011

Kalau SPR takdo kuaso abih tu ado apo? tolo bosa ko

Taik la woi cakap macam biawak kojap ado kuaso kojap takdo bilo menindas pembangkang ado pulak kuaso kau tapi bilo suruh buek perubahan lobih baik tetibo kau kato takdo kuaso taik la kao orang SPR

Khamis, 21 Julai 2011

gilo semakin menjadi jadi dibawah kerajaan gerombolan

Anugerah brahim pulak dah bersepah laie tokoh yang layak dijadikan ikon buto agaknya bijik mato orang U satu ni memalukan.

Polis pun tak kurang kelam kabut dah buek macam2 laie nak berdolak dalik lain kali jangan ikut suko hati kao orang yo...

Sabtu, 16 Julai 2011

Selagi parti laknat ni kau pilih

Masa mengundi tak mau pikir panjang bilaa dah susah mampos la semuo padan muko...

Selasa, 12 Julai 2011

Seronokkah dipanggil penjilat, anjing dsbnya

Nak kesian pun tak selera tak dikesiankan 24 jam asyik kena maki hamun je itulah la polis selagi tak bekerja secara jujur selagi tu la kena sumpah dek rakyat

Sabtu, 9 Julai 2011

Laknat ke atas penzalim kelakuan seperti anjing

Ya Allah kau hancurkan penzalim yang menzalim rakyat ini

Jumaat, 8 Julai 2011

Agong dah faham cuma gerombolan bodoh dungu

Yang amat dihormati dah faham kehendak dan tuntutan rakyat melaui apa yang disampaikan oleh BERSIH kepada baginda cuma geng gerombolan ni je sedaya upaya cuba menggagalkan hasrat rakyat melalui belaci belaci yang tak tau undang2

Selasa, 5 Julai 2011

Polis jangan melebih lebih pulak

Duit gaji pun datang daripado hasil titik peluh rakyat jangan la bertindak macam takdo akal...

Ahad, 3 Julai 2011

Raja bukit mula merapu

Terlampau takut dongan kebenaran ado manusia yang mula meracau

Jumaat, 1 Julai 2011

Kami sokong daripada kejauhan BERSIH

Tak pulak takut nak berdemo cuma tak mampu ke sana hanya doa kepada Allah supaya niat baik mereka diberkati dan dilindungi daripada kejahatan dan kezaliman

Isnin, 27 Jun 2011

Letak perlembagaan bawah tapak kaki

Gerombolan tahu berhimpun sah dan memang hak milik sesiapa sahaja cuma puak ni yo yang buat buat jahil

Khamis, 16 Jun 2011

Kapir laknat ke yang jaga surat khabar ni

Jika kapir laknat yang jaga akbar ni tak heran la sanggup menghina agama Islam...

Ahad, 5 Jun 2011

Selepas Tg Pagar apa lagi nak dikekahkan

Satu demi satu hak Malaysia hilang ditangan manusia haprak lepas niTg apo pulak lagi nak dikekah kan.

Tahniah abang Mat kami kembali selesa dengan PAS

Tahniah kepada kepimpinan PAS yang baru terasa semangat yang hilang datang kembali...

Selasa, 31 Mei 2011

Palobanalisasi rakyat dimamposkan poket diutamakan

Bolit jangan tak bolit biar sampai tersembul keluar taik daripado burit

Jumaat, 27 Mei 2011

Akan ada pakar bangang berkata humban semua barang letrik

Letrik nak naik dah ni akan ado pakar bertaraf bangang berkata jangan bukak tv humbankan semua barangt letrik dalam longkang biar bergelap baru jimat

Rabu, 25 Mei 2011

Macam2 helah nak menipu rakyat

Nak menipu rakyat punya pasal terpaksa guna helah dan istilah yang berbelit belit biar sampai rakyat tak mampu nak berpikir lagi

Khamis, 19 Mei 2011

Bila pemimpin berperangai macam setan

Dah naik lunyai Malaysia dikojokan dokek pemimpin2 bedobah ni, kalau apo sajo perkaro jahat yang berlaku terutamo pado orang Melayu tak lain tak bukan semuo kojo pemimpin bedobah daripado parti berdobah ni

Isnin, 16 Mei 2011

Bila si hakim teringin masuk neraka

Tukang hakim ni Allah bagi mudah masuk syurga juga lagi mudah masuk neraka maka tahniah la den ucapkan pado yang bergelar hakim tapi bingai

Rabu, 11 Mei 2011

Ceritalah hal kesusahan rakyat dan pakar bodoh

Kepada media diluar sana lebih baik tolong ceritakan hal kesusahan rakyat akibat barang asik naik daripada jadi pengampu merepek sana sini. Juga kepada pakar2 ekonomi bodoh tolong lah jangan bagi pandangan kalau setakat hujah macam orang pandir sebagai contoh bila gula naik ni akan ada pakar berkata *rakyat perlu kurangkan makanan bergula.

Khamis, 5 Mei 2011

Ado ko taraf mufti dalam Malaysia ni?

Setahu den setakat den masih bernapeh ni bolom ado laie yang den hormat atau pun layak sebona bona dipanggil mufti yang ado kaki merapu lain disuruh lain dibuek

Jumaat, 29 April 2011

Tahniah ustaz Allah maha besar datuk sial takut peluru bukan takut Allah

Tahniah la ustaz tazkirah anda membuatkan kami insaf kepado datuk sial lu memang hebat mencabar kuasa tuhan

Den nak menyumpah

Dalam sibuk Datuk T (tolo) tu bersumpah laknak den pun tumpang sekaki nak meyumpah mereko bertigo supayo mati terkangkang tak terkecuali pihak berkuaso yang sepatutnyo melarang kojo bangang ni dibuek...

Ahad, 24 April 2011

NC UUM mulut macam longkang

Nak cakap tak pandai belajar tinggi ilmu buleh tahan tapi mulut busuk macam longkang cakap takdo adab...

Selasa, 12 April 2011

Makin bangang sejak jadi gerombolan

Ingatkan makin elok perangai ruponya bertambah bangang budak zn ni macam sial

Khamis, 7 April 2011

Tinggalkan wasiat dan bawak kain kapan jika disiasat

sebagai persediaan sebelum disoal siasat oleh puak tak ado kepalo otak ni.

Rabu, 6 April 2011

SPRM , SPR ,POLIS meman lan..

dah datang la bala tuhan turun pada puak puak ni termasuk bapak besar kepada puak ni Gerombolan

Selasa, 5 April 2011

Apo kojo la polis ni

Den ni bukan nak mengajar tapi meluat tahap babi tapir betul dongan kegagalan polis menjalankan tugas dongan telus, woiii trio gilo yang sebar video lucah tu kenapo tak tahan? kalau macam ni den pun buleh jual cd blue

Bilo si Tegar Umno pun meluat dengan parti sendiri

Di sobabkan tindakan bangang dan bangsat trio kaki cipap tu menayangkan video seks kononya pak syeikh mako orang orang tuo dikampung den pun mulo meluat dongan umNo cibai ni
Sepatutnyo parti ni cari jalan macam mano nak bantu Melayu dan Islam bukan buek kojo tak senonoh tu.

Khamis, 31 Mac 2011

Duduk dalam gerombolan semua halal

Nak sonang dunia kao orang duduk la dalam geng gerombolan sampai tahap rogol orang pun buleh lopeh bebas laie.

Isnin, 28 Mac 2011

Tengok barang lucah tak salah di bolehland

Lepas ni melambak la budak2 tengok bahan lucah sobab tak salah pun

Sabtu, 26 Mac 2011

Hai anak jangan pilih kerjaya polis jika...

Assalamualaikum hai anakku ayahanda mu ingin berpesan sebelum mata ini tertutup rapat jika suatu masa nanti anakanda ingin memilih kerjaya pilih la yang tidak mendatangkan kebencian manusia lain, janganlah dipilih kerjaya polis andainya anakku tidak mampu berlaku adil dan amanah hanya tahu mengikut telunjuk pihak tertentu demi melampiaskan nafsu dan kepentingan diri semata mata.

Jumaat, 25 Mac 2011

Datuk Tolo dah gilo

Nampaknya geng datuk Tolo dah merapu dengan video seksnya oiii dah dasar perogol jangan la babitkan orang lain pulak bodoh.

Ahad, 13 Mac 2011

Demo bangang oleh geng bangang

Geng bangang ni berdemo jantan betina melalak masuk campur suruh serah dna kononya prihatin la tu

Selasa, 8 Mac 2011

Kerdau dan Merlimau bangso den totap bingung

Bab memilih calon terbaik sebagai wakil rakyat atau apo jenis pemimpin diMalaysia bangso den la yang paling sonang di baco kepalo otak diorang apo susah kalau tak undi gerombolan esok2 takut mentekedarah ubi kononya.Kalau bercakap dikodai kopi atau dokek simpang 3 memang berdontum tapi bilo diajak berubah mampos tolo masuk ke dalam...

Isnin, 28 Februari 2011

Setin biskut, setin sadin kain batik tu lah nilai pengundi Malaysia

Dah dapek setin biskut dan lain2 terus sajo pangkah tanpo berfikir baik buruk bilo dah susah baru nak memokak kt kodai kopi lan*au la bilo nak berubah

Sabtu, 26 Februari 2011

Ikhwan pengganas yahudi babi disanjung

dah memang dasar kepalo otak jahat tu sobab mulut tak buleh kawal

Rabu, 23 Februari 2011

Mahasiswa berjiwa berani Tahniah

Tahniah kepada mahasiswa yang berani menuntut keadilan kepada anda jangan takut Allah akan membantu anda mengalahkan kezaliman

Kepada Dr, Professor dan geng kangkung yang lain

Sepatutnya bila dah belajar tinggi ilmu dah banyak perlu la digunakan untuk berhujah dengan baik terutama dalam hal yang melibatkan kepentingan awam, tapi Malaysia punyo dr, prop nampaknya lobih suko mengampu menjilat darpado berkato benar tu la memang sial...

Isnin, 21 Februari 2011

TaK kan mamat ni liwat diri sendiRi pulak

Hai apo la malang mak bapak kau dapek anak macam kau ni jang bersepah memancutt merato rato pengotor la kau ni

Khamis, 17 Februari 2011

Kes yang semakin gila dan pandir

Kes liwat brader ni dah jadi semakin gila dan pandir semua yang terlibat terutama geng gerombolan nampaknya dah lupa mana siang mana malam bantai puas2 merapu mampos esok jawab je dengan tuhan...

Sabtu, 12 Februari 2011

Beruk busuk ni kata 2011 tahun PKR hancur

Tadi beruk busuk ni kata 2011 PKR akan hancur macam mana hancurnya entahlah beruk busuk je yang tau

Jumaat, 11 Februari 2011

Tunggu Tony Pua? lan*au

Jika kes membabitkan pembangkang tak sempat nak tunggu kelam kabut nak siasat segera tapi jika kena bab pemimpin selain pembangkang silap silap sampai mampos pun takdo tindakan

Isnin, 7 Februari 2011

Bila si zalim mula kecut telor

Hebat mana pun manusia bernama Hosni akhirnya tersungkur juga dek semangat rakyat kuasa rakyat perlu diingat itulah takdir tuhan yang zalim pasti akan hancur. Harap rakyat Malaysia dapat memahami pengajaran yang tersirat disebalik kejadian tersebut.

Khamis, 3 Februari 2011

Hosni Mubarak tu perangai macam gerombolan sebijik!

Sebijik sejibik samo perangai kedua duanya, zalim toksah cerito la setakat agamo puak ni pijak dengan kaki je.

Isnin, 31 Januari 2011

Gejala minyak naik undi lagi wahai orang bangang

Jika betul apa yang dilaporkan minyak petrol naik lagi malam ni takdo apo nak dikato cumo ucapkan tahniah kepada semua orang yang memilih puak dungu berfikir menjadi pencatur nasib rakyat

Jumaat, 28 Januari 2011

Jangan jahat macam gerombolan

Kita semua bukan la baik sangat kadang2 terjahat jugak tapi sebaik baiknya jangan jadi jahat macam geng gerombolan langsung tak buleh pakai, agama sepak tepi bangsa sendiri jadi taruhan demi mengekalkan kuasa

Isnin, 24 Januari 2011

Bila apek porno bercakap tentang etika

Nampaknya apek tua ni juba nak jadi jaguh mungkin dia lupa watak kotor yang dimainkan suatu masa dulu.

Jumaat, 21 Januari 2011

Apa saja yang berlabel BN memang rosak

Apa saja produk yang berlabel BN memang pasti rosak tak berguna macam parti yang ketuanya apek porno tu pobia melalut takut dengan Islam...

Selasa, 18 Januari 2011

Obama lagi berkuasa tapi bini tak poyo pulak

Obama lagi berkuaso daripado pemimpin ni tapi bini dio tak pulak gelabah beruk steady yo bini pemimpin ni langsung tak ado malu...

Jumaat, 14 Januari 2011

Dah lebih nampak perempuan ni

Bagi sikit nak lebih bagi lebih nak balun semuo lamo lamo dua2 terlingkup mabuk bona nak bekuaso oit amik terus tpm la makcik oiii

Rabu, 5 Januari 2011

Pemimpin bertekak hal minyak naik dipandang mudah

Pemimpin bertekak siang malam langsung tak hirau kesusahan rakyat pergi jahanam la semua...

Selasa, 4 Januari 2011

Tahniah minyak naik biar mampos sama sama

Naik kan lagi sampai santak ke telur baru rakyat didahulukan pencapaian diutamakan ptuiiii

Sabtu, 1 Januari 2011

Semua jangan ikut perlembagaan

Bila takdo undang undang bising memekak nak kan undang2 bila takdo peraturan pun memokak nak peraturan bilo takdo perlembagaan sibuk mengarang perlembagaan tapi bilo semuo dah ado tak mau pulak ikut.

Kalau rakyat tak buleh tidak mesti ikut kono patuh tapi bilo kono bab pemimpin semuo buleh langgar... mampos la Malaysia macam ni bilo mengajar generasi mudo jadi kurang hajar
Terdapat ralat dalam alat ini

Arkib Blog