KITA JAGA ISLAM ALLAH AKAN JAGA KITA

ISLAM DAH AJAR TAPI KITA YANG KURANG AJAR


Ahad, 25 Disember 2011

Lembu lembu zaman sekarang

Lembu lembu zaman sekarang tak boleh tegur tak boleh larang
Lembu lembu zaman sekarang duduk kondo tak duduk kandang
Lembu lembu zaman sekarang tak cukup di Melaya duk pulak Singapura
Lembu lembu zaman sekarang senang hati tapi masih gian nak mencuri
Lembu lembu zaman sekarang cakap pandai tapi otak bingaiiiii...

Jumaat, 23 Disember 2011

Asan tak kisah

Kalau den sebagai Asan apo yang den perlu pikir sekarang ni ialah menunggu bilo la dio orang ni nak sepak den keluar daripado parti kalau den keluar sesajo nanti malu pulak rasonyo silap2 hidup den tak tontu arah pulak nanti. Kalau kono sepak keluar sodap la sikit nak berkokok

Selasa, 20 Disember 2011

bila lembu ke Singapura

Bertuah la kau lombu woii dah la top dapek pulak duduk kondo mewah dah tontu la cemburu binatang kerabat yang lain

Jumaat, 16 Disember 2011

Bersyukur benar aku kalau mamat ni blah dari PAS

Dah lama kami penyokong PAS tunggu mamat berdua ni blah daripada PAS walaupun kami bukan ahli PAS cuma orang muda yang minat dengan perjuangan PAS/PKR bagi kami tak rugi langsung kaki haprak ni keluar dan masuk Gerombolan.

Rabu, 14 Disember 2011

Cuepacs jangan jadi kopek

Andainya dah tau RUU yang bakal datang ni banyak menyusahkan kaum pekerja maka apa yang ditunggu lagi bangun berjuang gerakan ahli demi kebaikan bukan duduk atas kerusi macam mintak sedekah

Jumaat, 9 Disember 2011

Pengotor sampai main taik

dah masuk dek setan dio orang ni sampai camtu sekali perangai tingkah laku diorang, den ghamai gak kawan geng Penang tapi takdo pulak yang seselekeh diorang

Isnin, 5 Disember 2011

Pelakon lucah ni jahat mulut sebab umNO jugak

Dia ni dah buruk rupa perangai apatah lagi nak mengajar orang tengok dulu la apek lebih baik lu jaga parti lu supaya lebih baik dan lebih dipercayai daripada mengganggu hak orang lain.

Mak lembu jangan buat2 mengamuk

Hai dah rembat kenyang lagi mau bising lagi mau belit2 cilakak punya mak lembu

Ahad, 4 Disember 2011

Cakap boleh tahan tapi rasuah jadi mainan

Berhimpun lepas tu kutuk orang jatuhkan maruah sampai tahap hina memekak nak bela Melayu dan Islam tunjukkan ahklak malaikat akhirnya rasuah jugak dibalunnya

Pelakon lucah ni semakin melampau

NI cina apek kaki betina ni hasil didikan umNO mak bapak dia tak ajar ke jangan kacau hak orang bodo punya orang...

Jumaat, 2 Disember 2011

Bila gerombolan berkumpul

Benda paling mudah difahami bila gerombolan ni berkumpul mereka akan menyamar macam malaikat bersih suci tapi hakikak rakyat semua tau la
Terdapat ralat dalam alat ini