KITA JAGA ISLAM ALLAH AKAN JAGA KITA

ISLAM DAH AJAR TAPI KITA YANG KURANG AJAR


Khamis, 23 Julai 2009

Bilo Terlobih lobih

Ni la akibatnyo bilo terlobih ampu, buek kojo bukan untuk rakyat tapi untuk ampu sano ampu sini, sampai bilo dua namo jabatan ni akan bersih dan menjadi nadi ponting dalam membela rakyat ianyo sering kali dilihat terlalu berat sebelah dalam menjalankan tugas.

Sampai kito sangko selain kerajaan dan penyokongnyo mampus kono hambat sampai tercabut nyawo pun ado memang menyodihkan.Kalau nak bercerito hal mudah mereko pun pembayar cukai gak sam0 ado PAS, DAP PKR atau apo pun fahaman  duit mereko ni jugak yang bagi kau orang sonang lenang kan.

Kalau nak cerito hal lagi mudah mahkluk nih tak konal ko syurga nerako? tak takut ko azab tuhan? sobab daripado hujung kaki sampai hujung rambut asik bergelumang dongan doso, nak jadi pemimpin tu bagus tapi jangan sampai menyusahkan orang lain.

2 ulasan:

  1. Komplen, komplen, komplen. Tindakan tak ado. Apo ghoman eh? Kek blog kemain handa, kek luar kocut, apo guno eh?

    Kampung.

    BalasPadam
  2. orang umngok kate... duit pas duit umno, duit pkr duit umno, duit umno duit umno.... so suka ati edenlah nak bagi ke tak kat 5 negeri tu...

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini