KITA JAGA ISLAM ALLAH AKAN JAGA KITA

ISLAM DAH AJAR TAPI KITA YANG KURANG AJAR


Khamis, 7 Mei 2009

Jahat dan tak layak dihormati

Kalau macam ni la contoh jahat yang ditunjukan umno/bn tidak hormat undang undang maka selayaknya lah jangan hormat pada mereka.

Cube pikir sikit kelakuan buruk dan busuk tu akan menjadi ikutan generasi mude yang kini melihat dan kenal siapa umno/bn selama ni.

Rasa geram dan benci semakin meluap luap, hingga takde kata kata dapat diucapkan lagi, '

bubarkan DUN kami memohon pada Tuanku Sultan kesian la kepada kami rakyat ni...

3 ulasan:

  1. Cepatlah BN jatuh, supaya Al Juburi dan kuncu kuncunya dari 'bangsa pendatang' naik menjadi pemerintah.

    Nak sangat aku melihat melayu yang tak sedar diri merasa hidup macam pelarian Palestine dan Bosnia Herzegovina.

    Aku bersyukur dengan apa yang aku dapat selama umno memerintah sehingga aku sudah mampu untuk berpindah ke Australia bersama seluruh keluarga dan mertua aku.

    Melayu tidak akan sedar selagi mereka sendiri tidak merasa keperitannya.

    Terpaksalah aku merasa hujan emas di negeri orang kerana bangsa ku memilih hujan batu di negaranya sendiri !!!

    Semoga Allah memudahkan jalan bagi al juburi kembali ke Sungai Buloh

    BalasPadam
  2. Secara dasarnya penentangan dan kebangkitan rakyat jelata bukan kerana faktor Anuar Ibrahim semata-mata. Apa yang dilakukan oleh Umno/Bn itu yang menjadi punca besar penolakan rakyat kepada mereka.

    Kalau kita lihat Umno juga ada MIC, MCA, Gerakan dan pelbagai parti jika faktor perkauman diambil kira bagaimana pendapat anda dalam hal ini?

    Bagaimana Pulau Pinang menjadi milik Gerakan sedangkan Umno pernah dominan disana. Jika diambil kira bukan itu satu pengkianatan kepada bangsa Melayu juga kan.

    Bagaimana pendapat anda keputusan kabinet baru baru ini yang memutuskan hal penting berkaitan agama suci kita Islam dengan membenarkan anak mengikut bukan agama Islam. Bukan ini satu pengkianatan besar terhadap melayu dan Islam.

    Melayu bangsa yang baik, susur galur Melayu itu sendiri bukan calang calang, yang menjadi kekesalan ialah segelintir pihak yang sanggup menggadaikan apa jua atas nama Melayu untuk kepentingan nafsu mereka sendiri.

    Kami berharap anda hidup aman dan bahagia dinegara orang biarlah kami dengan darah dan nyawa mempertahankan kedaulatan agama, bangsa dan negara ini sampai tahap yang dikehendaki Allah.

    BalasPadam
  3. DSAI cume membuka mata kite rakyat malaysia yg selama nih tertutup dgn kerakusan UMNO... 50tahun sudah kite tertipu dengan UMNO... hampir 50% rakyat malaysia inginkan perubahan...

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini

Arkib Blog