KITA JAGA ISLAM ALLAH AKAN JAGA KITA

ISLAM DAH AJAR TAPI KITA YANG KURANG AJAR


Sabtu, 30 Mei 2009

Jangan keluarkan fatwa ikut sedap mulut je

jangan sampai jadi hantu...

Diingatkan secaro ikhlas untuk diri den, orang ramai dan jugo kepado semua tuk tuk syeikh tuan tuan mufti cerdik pandai tak usah la kalau keluarkan fatwa atau apo juo hukum terpakso takut dan mengikut tulunjuk orang orang zalim.

Kalau dah sah sah salah dan zalim terhadap sesamo manusio orang agama ni dimintak jangan takut untuk menyatokan kebenaran, den kosal betul sojak kebelakangan nih sojak dapek banyak duit tokoh maal hijrah la kononnyo cakap pun dah mulo tak semonggah, lupo mano hak mano batil. Tapi apo nak dikato Rasullullah s.a.w dah ingatkan umatnyo akan sampai satu maso manusio ni bercakap bijak dalam agamo tapi hati macam serigalo,terpakso harus sano harus sini tu yang susah tu jang.

1 ulasan:

  1. betul-betul-betul... kerana duit byk fatwa yang keluar... sib baik sy jumpe fatwa dari luar negara yg menghalalkan mogok lapar... wasalam...

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini

Arkib Blog