KITA JAGA ISLAM ALLAH AKAN JAGA KITA

ISLAM DAH AJAR TAPI KITA YANG KURANG AJAR


Jumaat, 10 April 2009

Apo Kes Ni SPR??? Apo Kes Ni Hakim???

Assalamualaikum

SPR ni patut dibubarkan sobab perangai tak semonggah mengado-ngado, lobih sudu pado kuah.

Den raso eloklah SPR nih mohon jadi parti komponen bn/umno kan sonang nak buek kojo merapu tak usah berselindung disebalik undang-undang zalim dan jahat ni.

Den kalau jadi Perdano Menteri perkaro pertamo den buek ialah tutup SPR nih ganti satu badan yang lobih adil, jujur dan tak berpihak...posan den pado ketuo lanun dalam SPR tu eloklah bertaubat sebolum mati bawak banyak doso.

Lagi satu yang den meluat ialah perangai hakim kt Melaya ni parah macam badut, ado mato tapi buto, ado mulut tapi bisu ado, ado hati tapi mati yang tinggal hanyo roh sakit dalam tubuh diorang nih, tak buleh ko kalau buek kojo untuk keadilan yang sebona bona tanpo mengampu???

Den kalau Allah izin kt ahkirat nanti harap bona la dapek tengok muko hakim yang zalim dan tak adil nih mintak la Ya Allah makbulkan biar pueh hati ni.

2 ulasan:

  1. jang oi..nak buat cmno.. SPR tu parti politik dlm BN gak..haha (den nak try ckp nogori)haha

    BalasPadam
  2. salam penulis dan pembaca..
    tapi eden raso bukan SPR sekarang ni.. SPAROW da...
    nak minta penjelasan kiranya anda boleh memperjelaskan sedikit hal undang2 MALAYSIA... bukan nak ajak bergaduh.. hehehe

    link yg terlibat:
    http://bagindareformasi.blogspot.com/2009/04/nik-aziz-bela-dap.html

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini

Arkib Blog