KITA JAGA ISLAM ALLAH AKAN JAGA KITA

ISLAM DAH AJAR TAPI KITA YANG KURANG AJAR


Ahad, 26 April 2009

Masuk umno untuk manusia tak sedar diri

Assalamualaikum

Manusia yang satu ni memang jenis tak sedar diri, dulu maso terbuang terhegeh hegeh muko tak malu join PAS bertanding atas ehsan perti tu, tapi dengan izin Allah atas tiket PAS monang pulak pilihanrayo. LOpeh monang terus berubah jadi pengkianat menikam balik parti yang ponah menolong dio dulu.

Apo ketegori yang buleh kito gelar orang macam ni???? ni la seburuk buruk perangai manusia yang bernamo ibrahim ali, menggunokan orang lain untuk kepontingan diri sendiri, anjing pun tau hormat orang yang menolong tapi pengkianat ni bangang sikit...

1 ulasan:

  1. org ini digelar kain burok... setelah tak boleh pakai orang buang... pastu merintih jgn buang terus jadikan aku kain burok untuk lap2 kekotoran pun jadilah... betul tak... hehe
    di minta jemput membincangkan konsep 1MALAYSIA gagasan Najib... link:
    http://bagindareformasi.blogspot.com/2009/04/konsep-1malaysia-gagasan-boneka-mader.html

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini

Arkib Blog